Ga naar inhoud
  • 0

Cruise control ophol


Erik-Jan

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Heel maf, maar ik had dit deze week met mijn cruisecontrol. Nu zit die bediening alleen op het stuur. Het was zomaar een versnelling van 1 seconde, maar ik voelde hem duidelijk. Kan dit dezelfde oorzaak hebben?

 

Is normaal. Heeft elke 3BG. Lijkt dan of er 1 seconde ineens volgas gegeven wordt bij rijden op de cruise control. Kan een relatie zijn met de temperatuursensor van de koelvloeistof. Maar niets om je echt zorgen over te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi allemaal,

 

De CC van mijn 3b werkt ook niet, nu heb ik ergens gelezen dat er een schakelaar bij het koppelingspedaal kan zitten? Of raden jullie mij aan om het ergens anders te gaan zoeken? Ik weet niet of dit een veel voorkomende storing is bij een passat 3b, maar zou het wel graag klaar willen hebben.

 

Groet Pieter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi allemaal,

 

De CC van mijn 3b werkt ook niet, nu heb ik ergens gelezen dat er een schakelaar bij het koppelingspedaal kan zitten? Of raden jullie mij aan om het ergens anders te gaan zoeken? Ik weet niet of dit een veel voorkomende storing is bij een passat 3b, maar zou het wel graag klaar willen hebben.

 

Groet Pieter.

Zou hem eerst eens uitlezen en kijkeb wat hij zegt. Mischien weet je dan wel direct wat het probleem is

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden