Ga naar inhoud
  • 0

defect slot deur niet te openen


search

Vraag

VW Passat 3B uit 2002.

 

De linker achterportier gaat niet meer open. De deur zit dicht en is zowel van buiten als van binnenuit niet meer te openen. Ook de CV van deze deur werkt niet meer.

 

Nu heb ik - met de gesloten deur - het interieurpaneel en de metalen plaat weten te verwijderen en zie nu het slot van binnenuit zitten. Alleen ik kan nog steeds het slot niet ontgrendelen of verwijderen.

 

Heeft iemand een tip om de deur te openen, of het slot te ontgrendelen of het slot van binnenuit te demonteren?

 

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er zijn een 2 tal handelingen wat jullie zouden kunnen doen search ( je naam doe je niet echt eer aan, als je de search functie had gebruikt had je de info gevonden :mrgreen: ) en ben kloet

 

1. Ik ben.....En ik rij..... voor de netheid

(Howto: Foto's plaatsen in Gallery voor het geval dat je niet weet hoe je een foto kan plaatsen)

 

2. Frank uit Apeldoorn voor de oplossing

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit probleem ook gehad zowel bij mijn 3B als mijn 3BG en bij mij bleek het een kabel breuk te zijn in de rubberen slang naar de deur toe.

(Met dank aan Matthijs die het ontdekte voordat ik aan de bekreding demontage begon. ;) )

Als je de voorportier open doet zie je de slang van het achter portier. Probeer eens met wat kneden in die slang en het herhaaldelijk drukken op de ontgrendel knop of er reactie komt.

Mocht dit niet zo zijn probeer dan eens te voelen of je alle draaden afzonderlijk kunt voelen, en of ze nog heel zijn. Als je dit niet kunt voelen probeer dan de slang even los te trekken en kijk even of je geen draadbreuk hebt.

Draad breuk is vrij simpel te repareren en kost waarschijnlijk niet zo heel veel (zeker als je het zelf kunt)

 

Bij de 3B kreeg ik de deur wel nog open en daar heb ik toen een how to van gemaakt.

Zoek maar op : Storing Linker achterdeur gevonden en verholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden