Ga naar inhoud
  • 0

Orgineel usb. En extra beeldschermen op een mfd2?


Weslyh90

Vraag

Was net een beetje aan het surfen, toen vond ik deze usb poort via ebay:

 

mMKnM--9BstF89hJWCzXMWw.jpg

 

 

Dit is dus een orgineel artikel voor de b6, met het artikel nummer: 3cd 035 249.

Vind dit opzich wel een heel handige schakelaar, ik vraag me alleen af waar deze schakelaar geplaatst zou moeten worden?

 

Kan via google/vwvortex ed alleen maar foto's vinden van de losse schakelaar, maar nergens waar het gemonteerd zit.

 

Misschien dat 1 van jullie mij verder kan helpen hiermee?

 

Alvast bedankt, :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kan ook op foto's van usa passat's nergens vinden waar deze gemonteerd zou moeten zitten.

 

Dat is het enigste punt wat mij weerhoud om de usb aan te schaffen. Mocht deze op een gunstige plek zitten wou ik deze ombouwen met een eigen usb kabel die naar de tv ontvanger loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Interessant.

Die had ik nog niet gevonden.

Ben al een tijdje op zoek naar onderdelen voor een paar usb aansluitingen. Meer voor de 5v laadspanning dan voor audio.

Ik heb een hekel aan die 13v aansteker verdeelblokken omdat de tomtom en telefoon niet beide tegelijk er op kunnen.

 

Mijn idee gaat op dit moment meer naar een kleine usb verdeeldoos zoals die voor laptops kunt kopen. En dan plaatsen onder in het vak onder de radio. Moet alleen nog iets fraais vinden voor de adapter.

Is dat ding van jouw niet net zo groot als een schakelaar en past die dan niet ipv een blindplaatje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vond dit wel een interessante oplossing, aangezien ik het zo origineel mogelijk wil houden.

Zat er in eerste instantie al aan te denken om in de middenconsole een lege ''schakelaar'' om te bouwen tot een USB aansluiting, tot ik deze tegenkwam.

 

Vandaar ook mijn vraag waar deze fabrieks af gemonteerd zou horen te zitten.

 

Het ombouwen zodat deze voor audio gebruikt zou kunnen worden is het probleem niet.

 

Wat je zei Pedroman, mbt een verdeelblok, is eigenlijk nog niet eens een gek idee. Zo is het eventueel wel mogelijk, om zowel in de armsteun als in het dashboardkastje een aansluiting te maken voor USB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ben al een tijdje op zoek naar onderdelen voor een paar usb aansluitingen. Meer voor de 5v laadspanning dan voor audio.

Ik heb een hekel aan die 13v aansteker verdeelblokken omdat de tomtom en telefoon niet beide tegelijk er op kunnen.

 

Mijn idee gaat op dit moment meer naar een kleine usb verdeeldoos zoals die voor laptops kunt kopen. En dan plaatsen onder in het vak onder de radio. Moet alleen nog iets fraais vinden voor de adapter.

Is dat ding van jouw niet net zo groot als een schakelaar en past die dan niet ipv een blindplaatje ?

 

 

Zoiets? http://www.ebay.co.uk/itm/GRIFFIN-TWIN- ... 2ec93cc968

 

Heb er 2 van, 1 voorin voor telefoons en 1 achter voor het kinderspeelgoed met een USB stroomvoorziening.

Werkt prima, tenzij je geen sig. aanstekers hebt natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Was net een beetje aan het surfen, toen vond ik deze usb poort via ebay:

 

mMKnM--9BstF89hJWCzXMWw.jpg

 

 

Dit is dus een orgineel artikel voor de b6, met het artikel nummer: 3cd 035 249.

Vind dit opzich wel een heel handige schakelaar, ik vraag me alleen af waar deze schakelaar geplaatst zou moeten worden?

 

Kan via google/vwvortex ed alleen maar foto's vinden van de losse schakelaar, maar nergens waar het gemonteerd zit.

 

Misschien dat 1 van jullie mij verder kan helpen hiermee?

 

Alvast bedankt, :thumb:

 

Deze is, volgens mij, voor aansluiting op de Delphi (chinese versie RCD510), die hebben namelijk een apart aansluiting voor USB

zie http://www.ebay.com/itm/VW-CD-MP3-Radio ... cf&vxp=mtr

Deze radio's zijn niet voorzien van RDS

 

Hier voorbeeld van Aux en USB, beide met kabel.

http://www.ebay.com/itm/AUX-USB-Switch- ... 2581280be1

 

Denk niet dat je hier bv de stekker er af kan knippen van de USB kabel (radiozijde).

USB spanning is toch 5 V en geen 12 V, om hem als voeding te gebruiken.

Voor pinbezetting USB zie http://www.weethet.nl/dutch/hardware_usb.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb inmiddels al een andere oplossing geknutseld.

Heb in een lege schakelaar van de middenconsole een usb aansluiting gemaakt. Deze staat nu icm met de digitenne ontvanger.

 

Heb ook al een usb hub gekocht, zodat ik ook nog een usb aansluiting in het dashboardkastje kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden