Ga naar inhoud
  • 0

Meerijden in 3BG met Bilstein B12 Pro Kit


Shane

Vraag

Hallo allemaal,

 

bij deze de zoveelste vraag over het verlagen van een auto. Vanwege versleten dempers wil ik de standaard veren (geen sportline) en dempers vervangen. En ook hier het aloude dilemma sportief versus comfort.

 

Ik heb voor mezelf 2 opties, te weten:

- Bilstein B4 (vervangings) dempers icm Eibach Pro-kit (30mm verlaging rondom)

- Bilstein B12 Prokit, ook 30 mm verlaging rondom, maar door andere dempers (Bilstein B8) sportiever

 

Het prijsverschil is beperkt. Ik ben ervan overtuigd dat ik tevreden ben met de 1e optie. Echter, de tweede optie ziet er ook heel interessant uit, maar is die niet te sportief en/of niet comfortabel genoeg? Beide nogal relatieve begrippen.

 

Kortom, ik zou graag eens met iemand willen meerijden die zo'n B12 set onder zijn 3BG heeft. Is er iemand in omgeving Eindhoven die mij hiermee wil helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Street Kit voor 3BG bestaat niet (toch?). Dan moet je de Sport Kit hebben. Koni Sport Kit heb ik ook afgewogen, maar als ik de meningen op google pols is er toch een voorkeur voor de Bilstein set.

 

Dit wil niet zeggen dat de sport kit geen kans heeft. Nog steeds geld dat ik graag met iemand een rondje maak om de beslissing definitief te maken. Wil eigenlijk weten wat ik koop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden