Ga naar inhoud

passat 2.0 tdi 2008 uitlaat sierstuk


tomverbinnen

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds kort heb ik een passat 2.0 tdi 110pk berline van 05/2009.

Nu zou ik de huidige uitlaat (2 ovalen en schuin afgerond naar beneden, vlak naast elkaar) willen opsmukken met een "chroom" sierstukje.

Mag niet teveel kosten (op cargoods.nl vond ik iets maar dat kost bijna 70 euro en dat vind ik teveel).

Op ebay e.d. vind je vanalles maar wil toch wel dat het perfect past en echt vastzit.

Anderzijds zie ik ook dat er enkel- en dubbelwandige types bestaan - waarom zou ik het een of het andere nemen?

Alvast bedankt voor bruikbare tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand bruikbare tips?

 

Vind persoonlijk de sierstukken a-sociaal duur voor het eind van een "darmkanaal" :) probeer eens met een polish zoals commandant de 2 originele pijpjes op te poetsen en je zult versteld staan van het resultaat, en vind je het nog niet mooi moet jezelf maar besluiten om daar alsnog 60 of 80 euries aan uit tegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb, en velen hier met mij, gewoon twee inox eindtips op de originele uitlaat laten lassen door appi. Kost wat, maar dan heb je tenminste ook wat :!:

60 a 80 euro is nu ook niet het eind van de wereld imho. Dat had ik er graag voor over om niet tegen die twee triestige roestbruine originele eindpijpjes aan te moeten kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden