Als ik met mijn 3b tdi uit 2000 met180pk richting zuidfrankrijk ging, was er niets aan de hand. De temperatuur bleef mooi op 90gr staan.
Maar nu ben ik dit jaar weer richting zuidfrankrijk met mijn nieuwere passat tdi uit 2009 met 170pk (commonrail) en deze loopt dus richting de 115gr met sleurhut er achter. Wat kan dit zijn! Ik heb zelf het vermoeden dat dit te maken heeft met de milieu eisen, dat de radiator kleiner of dunner is en als dus moet klimmen met 1500kg aan de haak. Hij dit niet meer kan koelen. Als ik de dan vervolgens de kachel open zet, loopt de temperatuur terug naar 90gr...
Vraag
Speedyace
Als ik met mijn 3b tdi uit 2000 met180pk richting zuidfrankrijk ging, was er niets aan de hand. De temperatuur bleef mooi op 90gr staan.
Maar nu ben ik dit jaar weer richting zuidfrankrijk met mijn nieuwere passat tdi uit 2009 met 170pk (commonrail) en deze loopt dus richting de 115gr met sleurhut er achter. Wat kan dit zijn! Ik heb zelf het vermoeden dat dit te maken heeft met de milieu eisen, dat de radiator kleiner of dunner is en als dus moet klimmen met 1500kg aan de haak. Hij dit niet meer kan koelen. Als ik de dan vervolgens de kachel open zet, loopt de temperatuur terug naar 90gr...
Weet iemand hier het antwoord op..
Link naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten