Ga naar inhoud
  • 0

Engelse deur handel binnenkant 3C


Diver

Vraag

Ik ben opzoek naar een deurhandel binnen kant bestuurders kant ( Engels)van een 3C met knoppen van centrale deur vergrendeling. onderdeel nummer 3C2-837-144D. Iemand en tip? Het is dus het spiegelbeeld van de bijlage, want die is van mijn auto.

 

grt Jan

post-16451-1423828660,6122_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
of ebay

http://www.ebay.com/itm/Dorman-Door-Loc ... b7&vxp=mtr

 

Maar dit is alleen de schakelaar, denk dat je de gehele unit bedoeld

klopt ik bedoel de hele unit. Denk niet dat je de schakelaars in de oude unit krijgrt. Die zonder knoppen. Bedankt voor het mee denken. Heb een mail naar Auto haas gestuurd. nu zien wat daar uit komt.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hier inbouw von unsere Deutsche freunde

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=155

 

Die had ik al Gerrit, daar kwam het idee ook vandaan. Maar toch bedankt. Heb bij Andre (dreke) al een handel gekocht, als die binnen is nog de stekker en draadjes kopen en aan de slag.

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die had ik al Gerrit, daar kwam het idee ook vandaan. Maar toch bedankt. Heb bij Andre (dreke) al een handel gekocht, als die binnen is nog de stekker en draadjes kopen en aan de slag.

 

Grt Jan

Had ook niet anders verwacht Jan, maar als andere later deze topic bekijken is (vind ik) het wel handig om dat soort informatie als link in een topic aan te treffen.

 

Maar zie dat je lekker met verschillende mods bezig bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat heb je goed. Ben ook bezig met Auto Hold, de schakelaar zit er al in en moet alleen nog aangesloten worden aan de handrem module, maar moet nog de midden console uitbouwen om die aan te sluiten.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden