Ga naar inhoud

weer een nieuwe mod


ids30postma

Aanbevolen berichten

Ik ben bang dat je voordeliger uit bent om een gebruikte modules te kopen die gekalibreerd zijn dan je nieuwe modules bij de dealer te laten kalibreren.

 

Verstuurd vanaf mijn Samsung S4

Dat was ook nog de andere optie die ik in mijn gedachten had, ik was 100 euro kwijt voor deze twee, ik weet niet of ik weer zo goedkoop deze modules kan vinden..

 

Eerst even maar informeren wat calibreren kost..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fout melding die ik krijg is

 

Module not or incorrect basic settings/adaption J770/J769

 

Bij basic setting zie ik geen gegevens staan , alleen bij meassures blocks zie ik bij field 1 iets staan en bij field 3 zie ik wat staan .... 

 

Dus ik neem aan dat het een nieuwe module is en gekalibreerd moet worden, toen ik de module inlas met vagcom stonden ook alle gegevens op 0000

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/Docs/SSP/VWUSA.COM_SSP_396_VW_Lane_Change_Assistent.pdf

 

Waarschijnlijk heb je bovenstaande ook al gelezen, dus ik denk dat je bij de dealer terecht komt. Wellicht een duitse dealer die deze apparatuur en afstelgerei heeft?

 

Inderdaad Harold, heb ik gelezen... maar toch bedankt voor je link... :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe mod heb ik alweer 2 maanden thuis liggen, de houder ga ik nieuw bij de dealer halen want dat is maar een paar knaken.

De kabelboom zelf maken en volgens mij is het aansluiten niet heel erg ingewikkeld, mijn stuurhuis is al compatible voor lane assist.

Wat ik alleen moet hebben is een nieuwe voorruit met voorruit verwarming en geschikt is voor een camera nodig, overigens heb ik een B7 camera  die geschikt is ook voor borden herkenning.

 

Alleen een voorruit van een Passat B7 gaat passen want een B6 kent deze optie niet, bij een B6 is het of een ruit met voorruitverwarming of een ruit voor camera, maar beiden tegelijk is niet mogelijk,dus dan gaan we voor de voorruit van een Passat B7. 

 

Hopen dat we een snel een ster krijgen in de voorruit  ( anders maken we een ster.. :evil:  :evil: )....

Zelf een voorruit kopen gaat toch op zijn minst 600 euro kosten geloof ik.. :shock:

 

post-18302-0-62255900-1432630539_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net VW naarden gesproken en gevraagd of ze ook side assist kalibratie deden, dat doen ze dus en kost ongeveer 230 euro...

 

Goedemiddag ! FF aan je baas vragen of hij/zij 2 keer het vakantiegeld wil uitbetalen  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net VW naarden gesproken en gevraagd of ze ook side assist kalibratie deden, dat doen ze dus en kost ongeveer 230 euro...

Nog altijd goedkoper dan op zoek te moete gaan naar 2 gebruikte radars.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag al mijn 4 sensoren geplaatst in de wielen( wat een kllote werk zeg... :book:  :censor:  :bash: ...niet mijn ding en nog nooit gedaan ook maar goed al doende leert men is de gezegde toch...)

 

In de VAGCOM staat de tire pressure switched off , maar goed ik dacht als ie de sensoren leest gaat ie weer aan.... terug weg van Amsterdam naar Bussum zal toch wel lang genoeg zijn maar helaas , VAGCOM zegt nog steeds dat ie uit staat.

Moet ik iets aan zetten in vagcom of moet ik nog meer rijden...hoelang heeft zoiets nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden