Ga naar inhoud
  • 0

kleuren tacho, functies weg


ids30postma

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
dus, ik heb waarschijnlijk de nieuwste vesrie, en die gaat het niet doen, blijkbaar

 

Niet waarschijnlijk, gewoon niet.

Nu kan ik hier ff wat over zeggen, ik ben van een rode naar een tft kleur gegaan.

Een 3aa die ik hier op het forum aanbied, hier zitten de licht en zicht menu s ook niet in.

Ik vond dit altijd best vervelend, en ben voor een paar maand geleden tegen een 3c8 teller aangelopen met blauwe naalden.

Dat blauwe heeft me doen besluiten deze te kopen, en dacht toe hé fijn heb ik mn comfort en licht en zicht menu s ook weer.

Nu ben ik een paar maand verder, en heb er 1 maal gebruik van gemaakt.

Alles is ook met vagcom in te stellen, en als het eenmaal ingesteld staat is het klaar.

 

Ik krijg reacties op mn 3aa teller en men vraagt er dan naar, als ik netjes antwoord dat dit niet werkt hebben ze geen interesse.

Best vreemd, want mijn ziens neem je een tft teller om het kleuren displaytje tussen je teller.

Niet om die 2 flauwe functies die je 1 maal insteld.

 

Kort om Ids, lekker van genieten en met vagcom je licht en zicht instellen.

In samenwerking van je rns en cc clima, is het een top gezicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oke, ik zal eerst kijken of ik het ga missen, het is inderdaad zo, wat jij zegt, je stelt het een keer in en dan waarschijnlijk nooit meer, maar jij heb nu eentje met blauwe naalden, die van een r36.

 

Maar heb jij de nieuwe met de blauwe naalden ook aangemeld met vag, of kon je die gewoon omwisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zat net even een stukje te lezen , toen dreke een highend CC tacho in ging zetten, hij heeft gewoon wel alle functies zichtbaar, en dit is het nummer van de highend tacho 3C8 920 880 G

 

Ja... Dreke heeft een 2.0TDI.

 

Wil je de menu's behouden dan letten op het onderdeelnummer:

Diesel werkt tot 3C8...G

Benzine werkt tot 3C8...L

 

Tellers die beginnen met 3AA daar werken de menu's zeker niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
en wat kost zo nieuwe teller bij de dealer die 3C8 920 880 l

Als je deze terug koopt blijf je met het zelfde probleem.

Je teller is niet defect ligt aan de teller firmware zelf.

 

J brandstof ?? ; heeft geen licht en zicht menu

Premium;

L Benzine: heeft geen licht en zicht menu

G Diesel : heeft bv geen NL taal in menu

 

Mogelijk werkt het wel in de b7 licht en zicht menu.

 

Motor talk eens gelezen enkele maanden terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er is een mogelijkheid om je teller te herprogrammeren.

Dan kun je zelf bepalen wat hij wel kan en niet kan, zit natuurlijk een maar bij.

Anders was er geen probleem, ik ken niemand die de aspperatuur heeft om de teller te herprogrammeren.

Mijn r36 teller is een gerebooth teller, met een x.

3c8 920 880GX, dit is een diesel teller met 300km en blauwe naalden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb de zelfde maar dan tot 280 r36 look 3c8 920 880G

Volgens mij zijn ze niet orgineel VW maar allen custom made.

Heb al verschillende zien voorbij gaan rode naalden en blauwe naalden 280 en 300 km/h zelfs al 1 in mph

 

En mogelijk dus namaak en daardoor nergens meer te verkrijgen vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb iemand gevonden die alle opties aan kan krijgen in de tft tacho. ;) mijn tacho ondersteunde eerst ook geen needle sweep, maar hij heeft hem geflasht en ja hoor ik heb nu ook needle swee :) hij zei dat hij ook alle menu's vrijgeschakeld kreeg en nederlandse taald :) binnenkort ga ik terug om dat te laten doen, dus versie maakt niet echt uit welke je neemt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden