Ga naar inhoud

Blinderen ramen


roelh

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben aan het rond kijken om mijn passat uit 2002, Sedan uitvoering, de ramen te laten blinderen.

De achterruit zit vast aan de wagen, dus is het moeilijker. Ik heb al 1 bedrijf gebeld, en daar kwam ik ongeveer rond de 250 euro uit.

Nu is mijn vraag of jullie een bedrijf weten waar ik me ramen kan laten blinderen voor een leuk prijsje.

En ipv folie dacht ik aan coaten...

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

coaten voor 250 euro? da's belachelijk goedkoop. Lijkt me sterk dat je dat aan die prijs geregeld krijgt. 250 euro is al goedkoop te noemen (indien er natuurlijk wel deftige folie gebruikt wordt :!: ipv 'n rolletje van twintig euro )

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien iets voor 'n groupbuy ;)

 

(for the record: ik ben al voorzien, maar ik ben er zeker van dat er nog voldoende zijn die dit aan 'n mooie prijs willen hebben)

 

250 is echt niet veel, met wat groepskorting evt. wordt het helemaal leuk voor 'n hoop mensen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne gaat waarschijnlijk weg volgende week voor 175 euro.

Dit is dan vanaf de B-Stijl zonder Kofferklep raam. Deze wordt vrijdag vervangen voor een Private raam en dus al getint. Als ik deze tocg te licht zou vinden wordt dat raam ook gedaan voor een totaal van ook 250,-

 

Folie durf ik niet te zeggen maar welk merk folie zou dan goed zijn en wat beslist niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden