Ga naar inhoud
  • 0

trillen


Bakker1988

Vraag

Hallo,

 

Mijn auto is vorige week bij de dealer geweest voor de pompverstuiveractie. Mede hadden ze een hoes vervangen van mijn aandrijfas. Nu trilt me stuur en voel je de auto trillen als je rond de 1900- 2400 toeren zit. Weet iemand misschien hoe dat kan? Kan de aandrijfas verkeerd zijn teruggeplaats o.i.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Sorry voor de late reactie,

 

Ik heb een automaat dus dat gaat niet lukken. Ben inmiddels terug geweest bij de dealer omdat de problemen zijn opgetreden nadat die voor de pompverstuiveractie is geweest. Hun oordeel. Tandempomp is stuk/stuk aan het gaan. Olie in het bandstoffilter. Hij krijgt niet genoeg brandstof en gaat daarvoor soms stotteren/trillen bij een bepaald toerental. het is voornamelijk waneer je 1 snelheid rijd. Geef je gas dan valt het weg. Hopelijk blijft het daarbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Verschil met ingetrapte koppeling en zonder ingetrapte koppeling?

 

Dat heb ik dus.....De hele auto trilt bij het aanhouden van een gelijke snelheid (en altijd tussen 2000 en 2500 rpm ongeachte de versnelling) Het trillen is weg wanneer ik de koppeling intrap. Enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Sorry voor de late reactie,

 

Ik heb een automaat dus dat gaat niet lukken. Ben inmiddels terug geweest bij de dealer omdat de problemen zijn opgetreden nadat die voor de pompverstuiveractie is geweest. Hun oordeel. Tandempomp is stuk/stuk aan het gaan. Olie in het bandstoffilter. Hij krijgt niet genoeg brandstof en gaat daarvoor soms stotteren/trillen bij een bepaald toerental. het is voornamelijk waneer je 1 snelheid rijd. Geef je gas dan valt het weg. Hopelijk blijft het daarbij.

 

Ik heb al 5 jaar olie in mijn brandstoffilter zonder trillen, is type specifiek. Wanneer hij niet trilde voor dat ie werd gemodificeerd en gerepareerd dan zit de oorzaak in deze 2 items en niet in de tandempomp, vreemd verhaal........

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden