Ga naar inhoud

Bakker1988

Members+
  • Aantal items

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Bakker1988

Profile Information

  • Plaats
    Amsterdam

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Bakker1988's Achievements

0

Community reputatie

  1. Hallo, Ik had het orginele schema erbij gekregen en daarbij was hij niet zo getekent dat als je de auto in zijn achteruit zet deze naar beneden moet gaan.
  2. Dank je wel, Het is een lastige kwestie. De ene koppeling gaat wel langer mee dan de andere door de megatronick. Afwachten wat het gaat worden.
  3. Ik heb contact gehad met vag techniek in nuenen waar ik het laat controleren.
  4. Ik heb een aantal bedrijven gesproken en de ene zegt dat het alleen het vliegwiel is maar de andere zegt ook dat de koppeling mogelijk ook vervangen moet worden.
  5. Hallo, Ik heb een passat uit 2006 met nu 220000 op de teller. Na de pompverstuiverwisseling bij de dealer is mijn auto begonnen met trillen wat zo nu en dan weg is maar over het algemeen bij een vaste snelheid er wel is( als hij in neutraal staal voel je de auto ook een beetje "dansen". De dealer vertelde mij dat het het 2de massavliegwiel is. Dat kan wel kloppen aan de kmters gezien. Nu hoorde ik ook dat de koppeling vervangen moest gaan worden. Weet iemand wanneer de koppeling van een dsg vervangen moet worden en wanneer die versleten is? Groeten
  6. Bakker1988

    Trillen

    Deze week nog even aangekeken maar het trillen is er nu wel en soms niet. Nu was ik aan het denken want als ik rond de 2000 toeren rij dan voel ik dat trillen heel erg. als ik gas geef dan is der niets en voel je niets trillen. Ook als ik goed gas geef van stilstand voel je niets trillen. Als het mijn aandrijfassen zijn of mijn 2de massavliegwiel voel je dat bij elke toerental en ook bij snel optrekken. Het trillen is na de modificatie gekomen van de pompverstuivers dus kan eventueel daar wat mee zijn dat dat niet goed zit?
  7. Bakker1988

    Trillen

    Hallo. Ik heb sinds mijn pompverstuivers zijn vervangen een trilling in mijn auto. Terug gegaan en toen bleek mijn tandempomp kapot te zijn. Vervangen en vervolgens rij ik de snelweg op en geef ik vol gas. Hoor ik een klap en zit ik met mijn tanden in get stuur. Op dashboard gaat gloeispiraal knipperen en in het schermstaat major enigne failure. Gebeld en opnieuw starten en geen storing. Naar de garage en bleek mijn turbo kapot te zijn. Maar nu blijft mijn autorond de 2200 toeren bij koude motor voor het schakelen trillen. Is die warm dan is het zo goed als weg. Weet iemand wat het is of kan zijn. Bij stationair trilt die niet en bij elke snelheid is het trillen hetzelfde. Ik heb een 2.0tdi bkp. 2006 met 210.000 opde teller. Dsg automaat. Groeten wouter
  8. Bakker1988

    trillen

    Sorry voor de late reactie, Ik heb een automaat dus dat gaat niet lukken. Ben inmiddels terug geweest bij de dealer omdat de problemen zijn opgetreden nadat die voor de pompverstuiveractie is geweest. Hun oordeel. Tandempomp is stuk/stuk aan het gaan. Olie in het bandstoffilter. Hij krijgt niet genoeg brandstof en gaat daarvoor soms stotteren/trillen bij een bepaald toerental. het is voornamelijk waneer je 1 snelheid rijd. Geef je gas dan valt het weg. Hopelijk blijft het daarbij.
  9. Bakker1988

    trillen

    Hallo, Mijn auto is vorige week bij de dealer geweest voor de pompverstuiveractie. Mede hadden ze een hoes vervangen van mijn aandrijfas. Nu trilt me stuur en voel je de auto trillen als je rond de 1900- 2400 toeren zit. Weet iemand misschien hoe dat kan? Kan de aandrijfas verkeerd zijn teruggeplaats o.i.d.?
  10. Klopt, 23H9 is de pompverstuiver actie, volgens mij is de 28E2 een andere terugroepactie. Hij staat vandaag voor 23H9 bij de dealer.
  11. Dat is vreemd zeg. Weet je ook precies welk onderdeel dat was. Ik was gisteren namelijk bij de dealer en daar wisten ze niets van die actie namelijk. Weet alleen dat het terugroepactie 28E2 betreft. Kon ook niets erover vinden hier op het forum.
  12. Ik zal even het hele verhaal vertellen. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik mijn auto wilde starten dat die dat niet deed en dat er in het dashboard "engine failure" te staan, na nog een keer proberen deed die het wel maar deed alleen mijn cruise control het niet meer. Als die dan een halve dag stil stond deed die het weer goed. Afgelopen zaterdag starte ik hem en toen bleef het motermnigmant lampje branden. Naar de garage gegaan en daar uit laten lezen. daar kwamen ze met een foutcode in 1 of meerdere pompverstuivers en of in het voorgloeisysteem. Nu worden de pompverstuivers vandaag nagekeken en eventueel nagekeken maar als er ook een probleem in het voorgleoisysteem zit en der is een actie voor geweest is dat mooi meegenomen. Las volgens mij dat het een actie was wat alleen voor de 125kw modellen was. Ik heb een vw passat uit 2006. 2.0 TDI 104 kw. BKP, dsg 6. Highline versie
  13. Vandaag mijn uit weg gebracht ook voor de 23H9 actie. Afwachten als ze vervangen worden. Ook gaf mijn auto een fout code aan voor mogelijk het voorgloeisysteem., Nu zag ik in bovenstaande bericht de terugroepactie 28E2. Weet iemand hier iets meer vanaf aangezien het wel om een apparaat gaat bij het voorgloeien? Groeten wouter
  14. Hierbij een aantal foto's hoe het eruit ziet. De kosten om het in te bouwen waren denk ong 200 euro. Bij het zonnescherm zaten wel cstijl bekleding maar dat was niet de goede kleur. dat heb ik extra besteld bij de dealer en de schakelaar. Daar kwam ong 180 euro extra bij. Het inbouwen valt mee. Voorin een schakelaar erbij en bedrading trekken. Daarna de oude houdeplank incl cstijlbekleding veranderen. Totaal was ik ong ruim een dag bezig.
  15. oke dank je wel, ik ga even bij hem informeren. Bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden