Ga naar inhoud

is dit wat?


darkproject

Aanbevolen berichten

Ik zou het hooguit bij twee kleuren houden. Als je meer kleuren gaat gebruiken kun je net zo goed de caravan van bassie en adriaan kopen.

Als je de auto een "sjieke" uitstraling wil geven dan moet je wat donkere kleuren gebruiken, groen en zwart of bruin en zwart.

zodra je schreeuw kleuren gebruikt wordt je auto naar mijn idee een gedrocht, tenzij je natuurlijk iets heel extreems wilt maken.

Aan de reacties merk je al dat de meesten hier op t forum niet van extreem houden.... ;-) Ik vind het wel gaaf om te zien als iemand met liefde een auto verbouwd en er kwalitief een hoogstaand project van maakt.

Dus geen plamuur rookboot van maken. veel succes met je project en laat af en toe wat foto's zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het niks zo, maar met misschien iets minder vloekende kleuren kan het misschien wel wat worden

 

wat je ook kan proberen is om niet de auto in tweeen te delen door boven een kleur te doen en beneden een kleur, maar bijvoorbeeld 1 kleur en dan geen standaard kleur van vw en vervolgens een simpele maar mooie tribel erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden