Ga naar inhoud
  • 0

Hulp gevraagd bij aanmelden trekhaak cc 2008!!


bandenman

Vraag

Hallo mede forummers ik moet morgen een trekhaak "inleren" bij een passat cc uit 2008 en heb zowel op het forum als via google diverse verschillende dingen gezien die aangepast moeten worden....

 

Is er iemand hier op het forum die dit al eens gedaan heeft en me precies kan vertellen wát er precies veranderd moet worden om alles werkend te krijgen?!?!

 

Alvast bedankt voor het antwoorden, groet Twan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
He twan ik kan je wel helpen heb dit nog nooit gedaan maar beschik wel over vagcom! En ik weet zeker dat er hier wel iemand is die kan vertellen hoe dit moet

 

Mark, ik ken de CC niet maar bij type 2008 hoef je volgens mij alleen in adress 69 trailer "yes" or "no" aan te vinken, gaat alleen om uitschakelen PDC signaal en aanmelden bij ESP dat ie weet dat er een trailer achter hangt.

(Mits alle bedrading goed is aangesloten natuurlijk!)

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is dit nog gelukt Bandenman ? :-) Want ik ga dit binnenkort ook zelf doen bij mijn 2009 Passat. Ik neem aan dat het dan hetzelfde adres is wat aangepast moet worden (?).

 

Trekhaak zit er al op en is aangesloten (met VW specifieke kabel). Ik heb niet eens parkeersensoren, maar ook je mistlamp moet niet op de auto gaan branden als je een trekhaak of caravan achter de auto hebt ....

 

Zoek ook nog een bumperdeel met uitsparing voor trekhaak. Heeft iemand daar ervaring mee ? (schijnt bij dealer bestelt te kunnen worden)....

 

Gr.,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden