Maat Geplaatst 17 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2013 Op de terugweg vanuit Emden in eens een storings lampje. Vanavond even uitgelezen en deze foutmelding kwam eruit. foutcode: 16885 P0501 nl Wagen snelheidssignaal (G22) onaannemelijk signaal du Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal (G22) unplausibles Signal en Vehicle Speed Sensor (G22) Implausible Signal Tevens werkt mijn Cruise control niet en danst mijn snelheids meter de laatste paar dagen af en toe. Iemand ideen waar ik het beste kan beginnen met zoeken en waar de G22 sensor zit bij een AVF TDI Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 antonio Geplaatst 17 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2013 Ik heb de sensor gevonden: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/ ... /index.htm Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 17 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 maart, 2013 Zekers veul te hard gereden op de terugweg? Die sensor is zich het apelazerus geschrokken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Maat Geplaatst 18 maart, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Gisteren de melding gereset. Maar vandaag toch weer terug gekomen. Zo even uitlezen of het dezelfde melding is. @Antonio bedankt voor het plaatje, heb hem gevonden, nu alleen nog kijken hoe erbij te komen en hoe te vervangen. Iemand misschien een articel nr van de G22 sensor en wat die kost? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fai Geplaatst 18 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 heb je een 5 traps automaat bak? Als het goed is oem nr 01F 409 191 TRAJECTSENSOR ZWART prijs er van 33 a 35 euro inbtw Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Maat Geplaatst 18 maart, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Nee heb een hand 6 bak... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fai Geplaatst 18 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Nee heb een hand 6 bak... en weet je ook de bakcode ervan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 18 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Ik gok FKR Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fai Geplaatst 18 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 voor Bak code~ FRK FRF GVS HHQ oem nr 012 409 191 D TRAJECTSENSOR ZWART prijs er van 33 a 35 euro inbtw Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Upseel Geplaatst 18 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Erbij komen kan zo te zien niet moeilijk zijn, bodemplaten beide verwijderen en dan moet je er zo al bij kunnen komen zo te zien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Maat Geplaatst 18 maart, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Bak code is GVS. Zonder brug wordt het lastig denk ik om te vervangen. Dank voor de code. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Upseel Geplaatst 18 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Maat, heb je hier iets aan? Denk dat het zonder brug nog wel lukt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Maat Geplaatst 18 maart, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Kijk daar heb ik zeker wat aan. gewoon via de zijkant. Top echt super! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Upseel Geplaatst 18 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 maart, 2013 Geen dank, succes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Maat Geplaatst 10 mei, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Sensor vervangen en stekkeraansluiting schoongemaakt. Geen problemen meer gehad! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fai Geplaatst 10 mei, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 mei, 2013 Dat is mooi opgelost is Marc. Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Maat
Op de terugweg vanuit Emden in eens een storings lampje.
Vanavond even uitgelezen en deze foutmelding kwam eruit.
foutcode: 16885 P0501
nl Wagen snelheidssignaal (G22) onaannemelijk signaal
du Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal (G22) unplausibles Signal
en Vehicle Speed Sensor (G22) Implausible Signal
Tevens werkt mijn Cruise control niet en danst mijn snelheids meter de laatste paar dagen af en toe.
Iemand ideen waar ik het beste kan beginnen met zoeken en waar de G22 sensor zit bij een AVF TDI
Link naar reactie
Delen op andere sites
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten