Ga naar inhoud
  • 0

HOWTO Alarm biep toon veranderen 3C & CC


niels@passat3c

Vraag

Zoo heb vandaag is in het coding menu van het alarm bezig gezeten en wederom veel geleerd..

 

Vond het wel leuk om dit te melden voor de geïnteresseerde leden(zal wel al voorbij gekomen zijn ergens, maar hier de how to)

 

Dus het standaard biep alarmpje op de 3c vind ik maar flauw dus heb ik het veranderd naar de sirene (wieeewieeewieeew)..

Wat mij opvalt is dat het beduidend luider en effectiever is dan het flauwe biep alarm..

 

Select->

46 central convience->

-10 adaption coding->

channel 13->

new value '2' ingeven, dan test value en uiteraad daarna save

 

 

originele value is '3' ("biep biep toon")

 

dan leuk eens testen en waauw wereld van verschil!

 

EDIT

 

Groetjes :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
bedankt, ga dit morgens eens proberen, want bij mij cc is dat ook zo zielig biep biep geluid wat op geen kloten trekt.

 

Dat zal wel in grote lijnen het zelfste zijn zeker?? Ja idd van dat biepje gaan ze niet lopen.. Dacht dat je ook de interieursensor-gevoeligheid kan instellen ofzoix.. Wel handig voor je rns unit ;-)..

 

Ga straks nog eens kijken want weet het niet zeker, was gehaast gister :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe kun je trouwens je alarm laten afgaan met je afstandsbediening?

Gebeurd me wel eens maar geen idee waar ik dan op druk.

Is vaak een panic button.

 

Als je je ramen sluit of deur op slot doet met je AB en als je het knopje dan nog inhoud, wilt die nog wel eens een pieptoon laten horen, dat bedoel je denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nee je kan volgens mij op een knop drukken of juist lang indrukken en dan gaat gewoon het alarm af.

Gebeurd me wel eens per ongeluk maar vaak zit hij dan mij mijn broekzak en geen idee wat er dan ingedrukt wordt.

 

Ik maak het ook wel is mee, hoe ik dat voor me kaar krijg weet ik ook niet... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden