Ga naar inhoud
  • 0

W8 binnenspiegel


Sander Wa Oars

Vraag

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hey Sander,

 

Heb je het over een spiegel met twee ledjes aan de onderkant?

 

Ik had een normale automatisch dimmende spiegel en die ging kapot, toen heb ik eentje met twee ledjes aan de onderkant en een aan/uit schakelaar gekocht. Hij dimt alleen als je hem aan doet en omzetten is geen probleem (hij past gewoon mits je al een auto dimmende spiegel in je auto hebt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Oke, das jammer.

 

Heb een binnenspiegel van een W8 op de kop getikt met de hoop dat er ambiance verlichting in zou zitten.

 

Hoi S W O

 

zie het zo er uit :?: wat je gekocht heb, :arrow:

 

Gr Fai

post-13179-1423828261,8227_thumb.jpg

post-13179-1423828261,9165_thumb.jpg

post-13179-1423828261,9633_thumb.jpg

post-13179-1423828262,0414_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je kunt de spiegel makkelijk wisselen. De lampjes gaan aan als je de auto start. Hoef je geen draden

voor te trekken ofzo. Nu hopen dat 1 met lampjes hebt gekocht.

 

 

Hoop het wel, maar denk het niet.

 

Als het alleen op de 2004 modellen zit?!? Dan is dit waarschijnlijk 1 zonder.

 

Nou ja positief blijven. Als het 1 is zonder ambiance verlichting heb ik een goede reden om weer op marktplaats en e-bay te snuffelen. En als het wel zo is dan ben ik heel happy :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hier wél een W8, maar geen zelf-dimmende binnenspiegel. De Ambiance-ledjes zitten bij mij in het paneel waar ook de binnenverlichting en de draaiknop van het schuifdak zitten. Ook aan de onderkant van de spiegel geen ledjes.

Dus het was geen standaard optie op de W8, zoveel is zeker !

Wat ik al eerder zei, type binnenspiegel heeft niks te maken met W8 of niet. Vanaf modeljaar 2004 zitten er af-fabriek leds in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden