Ga naar inhoud

Chocoladevlek uit stoel verwijderen


bm-er

Aanbevolen berichten

Een licht interieur is leuk, maar niet als er iemand instapt die met chocola morst en dat niet in de gaten heeft. :evil:

 

Helaas ging het hier om mijn deels invalide vader (is nog aan het revalideren), dus daar kan je niet echt boos op worden.

Maar goed, op de lichte stoel zit nu een chocoladevlek die ik er helemaal uit wil halen zonder hem uit te smeren. Het gaat om een 3AA comfortline stoel. Daar zit vrij stevige stof op, het is niet die veloersstof die in de 3C comfortline gebruikt wordt, maar iets anders. Plaatje, weliswaar van een andere auto, doet wonderen.

Tips en truuks zijn welkom, dan ga ik er mee aan de gang!

 

14012011078-8558010268170163726.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de regel: Geen Gevreet en gezuip (uitzondering water) in m'n auto's!

Is in principe ook mijn credo. De beste man zit echter in een rolstoel, en had waarschijnlijk eerder op de dag ergens wat chocola gegeten. Zo gaan die dingen soms........

 

Maar niet getreurd, ATS gaat waarschijnlijk even zijn best doen op de vlek. Ben ik zeeeeeer blij mee :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ritje in jouw auto was wel leuk, lekker vlot hoor! :shock:

 

En ja hoor, ik ben alweer afgekickt en aan de mijne gewend. :cry:

 

En many thanks voor het verwijderen van de vlek! Stoel zit er weer als nieuw uit :thumb:

 

Passat mini-meet is altijd goed, genoeg om over te praten en de tijd vliegt voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden