bm-er Geplaatst 11 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 Een licht interieur is leuk, maar niet als er iemand instapt die met chocola morst en dat niet in de gaten heeft. Helaas ging het hier om mijn deels invalide vader (is nog aan het revalideren), dus daar kan je niet echt boos op worden. Maar goed, op de lichte stoel zit nu een chocoladevlek die ik er helemaal uit wil halen zonder hem uit te smeren. Het gaat om een 3AA comfortline stoel. Daar zit vrij stevige stof op, het is niet die veloersstof die in de 3C comfortline gebruikt wordt, maar iets anders. Plaatje, weliswaar van een andere auto, doet wonderen. Tips en truuks zijn welkom, dan ga ik er mee aan de gang!
passat b6 marko Geplaatst 11 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 Is apc geen optie? Daarmee heb ik mijn complete hemel schoongemaakt, rustig wrijven en daarna droog deppen met mf doek
Nitro68 Geplaatst 11 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 Vervelend..........extractor is denk ik de enige goede manier om het er echt uit te krijgen. Ik heb de regel: Geen Gevreet en gezuip (uitzondering water) in m'n auto's!
ATS Geplaatst 11 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 denk ook extractor, met een water of een hele lichte verdunning apc of alleen demi water, werkt ook verbazingwekkend goed voor allemaal vlekken. maar eerst goed stof zuigen, zodat de meeste massa weg is.
passat b6 marko Geplaatst 11 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 Ik as lippenstift op mijn hemel en makkelijk met apc eruit gekregen
bm-er Geplaatst 11 januari, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 Bedankt voor de tips zo ver. Toeval bestaat bijna niet, daarom ATS even een PM verzonden.
bm-er Geplaatst 11 januari, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 Ik heb de regel: Geen Gevreet en gezuip (uitzondering water) in m'n auto's! Is in principe ook mijn credo. De beste man zit echter in een rolstoel, en had waarschijnlijk eerder op de dag ergens wat chocola gegeten. Zo gaan die dingen soms........ Maar niet getreurd, ATS gaat waarschijnlijk even zijn best doen op de vlek. Ben ik zeeeeeer blij mee
Nitro68 Geplaatst 11 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2013 Ja, shit happens. Extractortje en de vlek is weg. Komt helemaal goed.
ATS Geplaatst 15 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2013 En reinier, al weer gewend aan de fijne motortje? Ik ben nou echt op zoek naar wat beter geluid in de passat
bm-er Geplaatst 15 januari, 2013 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2013 Ritje in jouw auto was wel leuk, lekker vlot hoor! En ja hoor, ik ben alweer afgekickt en aan de mijne gewend. En many thanks voor het verwijderen van de vlek! Stoel zit er weer als nieuw uit Passat mini-meet is altijd goed, genoeg om over te praten en de tijd vliegt voorbij.
ATS Geplaatst 16 januari, 2013 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2013 ik vond wel mee vallen hoor, vond vooral het geluid in de wagen heel beschaafd. en dynaudio... was de stoel nog lang klam/vochtig?
Aanbevolen berichten