johan-dtc Geplaatst 23 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 december, 2012 Ik heb enige tijd geleden mijn passant verlaagd met een set eibach veren van 3cm Achter zakt ie ruim 2,5cm maar voor krap 1cm Heb dus voor en na de verlaging gemeten Set was gebruikt ongeveer 7000km oud, nazakken zal die dus niet meer doen Nu heb ik dus op internet van die veerklemmen gezien die je veer iets bij elkaar knijpt en zo dus nog iets zakt, is dit wat? Of heeft iemand een ander idee? Of misschien wel een set voorveren liggen met meer dan 3cm verlaging Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 -=mYst=- Geplaatst 23 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 december, 2012 waren je originele veren niet doorgezakt? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 johan-dtc Geplaatst 23 december, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 december, 2012 Ik denk t wel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 m@rcel Geplaatst 23 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 december, 2012 Wat is de afstand hart wiel-spatbord rand aan de voorzijde en achterzijde? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 remco.vd.eijnden Geplaatst 23 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 december, 2012 Je kunt aan de voorzijde ook verlaagde veerschotels van bijvoorbeeld Bonrath plaatsen dan zak je nog zo'n 1cm Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Jee13 Geplaatst 23 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 23 december, 2012 Geen veerklemmen gebruiken! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 johan-dtc Geplaatst 24 december, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 december, 2012 Geen veerklemmen gebruiken! Welk nadeel zit eraan? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 johan-dtc Geplaatst 24 december, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 december, 2012 Weet iemand het nadeel van veerklemmen? heeft er iemand toevallig eventueel een set voorveren liggen van minimaal 4cm? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 diesel986 Geplaatst 26 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 26 december, 2012 Gewoon omdat veerklemmen een pruts oplossing is. Waarom koop je geen veerschotels die de voorkant ongeveer 15mm verlagen. Dit werkt trouwens alleen met OEM schokdempers. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blaauwwiekel Geplaatst 27 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 27 december, 2012 Ik heb de veren wel. Kom deze kant maar op, dan neem je eigen gereedschap mee, en schroef ik mijn set onder vandaan, en en zetten we dat er bij jouw onder. De complete voorpoot omzetten is makkelijker. Dan weet je gelijk of het goe is. Ik vraag 50 voor de losse veren, maar als je voorpoten om wisselt dan is dat gewoon losse veren, want ik krijg jouw poot immers weer. Dan heb je morgen voor 5 tientjes de auto juist staan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 27 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 27 december, 2012 Heb je wel een set voor de juiste motorvariant? De ene motor is zwaarder dan de ander. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 johan-dtc Geplaatst 7 januari, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2013 probleem is ondertussen opgelost, heb nu andere veren eronder van ap, deze zijn ook weer een cm lager, en daarmee is de auto voor dus ook echt lager komen te staan, achter dus nog een cm gezakt en voor ruim 2,5cm Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 johan-dtc Geplaatst 7 januari, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2013 set van eibach kwam trouwens van een 1.9tdi af, en de ap veren van dezelfde type motor als mij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 7 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2013 Geen wonder dat ie niet wilde zakken. Een TDI is wel wat zwaarder dan een 1.8. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
johan-dtc
Ik heb enige tijd geleden mijn passant verlaagd met een set eibach veren van 3cm
Achter zakt ie ruim 2,5cm maar voor krap 1cm
Heb dus voor en na de verlaging gemeten
Set was gebruikt ongeveer 7000km oud, nazakken zal die dus niet meer doen
Nu heb ik dus op internet van die veerklemmen gezien die je veer iets bij elkaar knijpt en zo dus nog iets zakt, is dit wat?
Of heeft iemand een ander idee? Of misschien wel een set voorveren liggen met meer dan 3cm verlaging
Link naar reactie
Delen op andere sites
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten