Ga naar inhoud

Passat 3.2?


fusuy_23

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Gister heb ik een testritje gemaakt met een passat 3.2 en wel deze : http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto- ... ousPage=lr

 

wat een kracht, nu is mijn vraag aan jullie het is nogal goedkoop zal vast wel wat achter zitten maar ik weet niet zo goed wat misschien kunnen jullie mij vertelen waar ik op moet letten want ik moet een beetje bijbetalen en kan ik deze halen en ik wil het wel doen.

maar ik ben beetje achterdochtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er al vanaf 21 augustus, dus de animo zal niet zo groot zijn. De V6-jes van VW zijn niet zo zuinig en met de huidige benzineprijs maakt dat ze niet populair. 1 op 10 ga je er zeker niet mee redden. De Sharan V6 die ik net weg heb gedaan deed 1 op 7 en een beetje op benzine en 1 op 6,5 op LPG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let even op met de ketting van de distributie. Bij de 3.2V6 modellen wil die uitrekken, en dan rammelt de motor. Er is een reparatie mogelijk waarbij betere onderdelen gebruikt worden en dan komt het problem niet meer terug. Zoek uit of deze reparatie evt al is uitgevoerd, anders zit deze er aan te komen.

 

Bootje Ronald heeft dit gehad, en daar is het onder garantie van de VW dealer waar hij de auto gekocht heeft verholpen.

 

Deze auto is niet alleen duurder in verbruik, maar ook in onderdelen zoals de grotere schijfremmen, etc.

Verder zit er complexere techniek in deze auto, denk aan de 4-wielaandrijving.

 

Verder staat er bij dat alle opties er in zitten. Volgens mij zit er geen standkachel in, en ook geen ACC (Afstandsradar), keyless entry, geen high-carkit maar medium, afijn zo is er nog wel wat te vinden wat er niet op zit.

 

Wel hebben ze het over Auto-pilot, maar ik heb geen idee wat ze daar mee bedoelen.

Kortom, goed uitzoeken of de auto helemaal in orde is, want op dit model kan je best wel leeglopen als je pech hebt.

Tenminste een Dekra of ANWB aankoopkeuring laten verichten.

 

Verder een dikke bak waar je behoorlijk van kan genieten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah dat zijn wel belangrijke dingen uiteraard ik ga zeker terug om het een en ander te vragen, zoals je zegt keyless entree en standkachel had die niet nee maar hij had wel autopilot dit wil zeggen dat als je met cruisecontrol op de snelweg rijd en er gooit iemand z'n auto voor je dan remt de auto automatisch af zodat er voldoende afstand is haah maar ik weet niet of ik dat wel zo fijn vind dat die uitzichzelf gaat remmen :P

toen hij hem starte liep die wel goed maar na een paar seconden liep die rustiger hij zei dat dat normaal was omdat het koud was maar zo koud was het niet :P ik ga wel als ik zo een haal voor een volle dus met veel opties want jah zo een snelle auto en dan leeg zie ik ook niet zitten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks mis met de 3.2 , laat je niet afschrikken door een distributie ketting

verder is de wagen net als een andere 3c , deze heeft 4 motion daar gaat ook niks aan stuk

en de onderdelen zijn net even duur als de 2.0 tdi , en zijn ook goed te vinden op de 2 de hands markt

bootje ronals zijn passat liep als een trein en was een van de snelste passats op het forum , je had beter die zijn auto gekocht die was echt puik in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon toen nog geen kopen, ik ben zojuist klaar met school en begin met werken, daarom kan ik het nu wel onderhouden en ik ben echt verliefd geworden wat een kracht zeg als je die kickdown in laat komen so hey (L)(L) :D:D ik weet wel dat ik zeker eentje wil maar naast deze die ik heb gezien heb ik geen meer gezien die zo vol is ik wil wel gaan tot 15.000 maar veel 3.2 heb je niet op de markt dus da wordt nog beetje zoeken maar ik weet zeker dat ik een ga kopen.

ik ga wel al mijn mods op mijn passie eraf halen en op de nieuwe zetten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yusuf

Als die een dichte Vw embleem aan de voorkant heeft, heeft ie idd ACC (adaptive cruise control) , ik heb net ook naar de foto gekeken die je me stuurde op Whatsapp en deze heeft een dichte Vw embleem (= ACC) , ik zal het wel een k*t optie vinden, maar als je rustig cruised hoef je zelf in principe niks te doen, alleen maar sturen :P

 

@Guyke

Komt deze 3C jou ook niet bekend voor? :mrgreen:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 9190000000

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden