Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 en FAKRA


JoVos

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Fakra aansluitingen heb je nodig om de radio antenne aan te sluiten en om de gps muis aan te sluiten

Normaal gezien zou er aan de gps muis een fakra moeten zitten dus dat mag geen probleem zijn.

Echter weet ik niet hoe je huidige radio nu is aangesloten aan de antenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook ergens gelezen dat alleen dat blokje hoeft te halen? Want die fakra' kan uitelkaar, hoef je niet persee hele kabels te halen bespaart ruimte en geld :wink:

 

Edit: hier heb je een link met onderdeel nr. En beschrijving hoe het moet.

 

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=170

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
die kleintjes zijn idd de fakra stekkers, de grote is de quadlockstekker, dus moet lukken ;)

 

(wees overigens blij dat je die quadlock erin hebt, ik heb 'm er zelf moeten insolderen :bash: )

Klopt idd ken mensen met een golf 5 daar zat het niet in standaart en terwijl ik ook een 5 heb gehad en deze er wel in was, soms maar beetje vage bedoeling bij vag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Klopt idd ken mensen met een golf 5 daar zat het niet in standaart en terwijl ik ook een 5 heb gehad en deze er wel in was, soms maar beetje vage bedoeling bij vag.

 

hij had er wel in gezeten, maar vorige eigenaar vond het kennelijk 'n lumineus idee om die eruit te knippen en er 'n tweetal dinstekkers op te maken :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden