Ga naar inhoud
  • 0

elektrische stoel


ids30postma

Vraag

Nieuwe kabelboom aangesloten van Vagtechniek, er toen gebeurde er helemaal niks, 3 kabels aangesloten in de zekeringkast met de zekeringen 30,15 en 10, zwart/rood aangesloten voor can high en low, en er gebeurde helemaal niks, toen de oude stoel weer terug geplaatst en die deed ook helemaal niks, mijn vermoede is dat de kabelboom verkeerd gemaakt is, althans de puls en de massa.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

wat bedoel je met pin die er in moet 000 979 025E

Dat is het draadnr wat VW gebruikt, dit stekkertje (pinnetje) zal passen in de positie op je boordnet.

Dus bij de dealer de 000 97902E bestellen, doorknippen en beide kanten solderen aan de kabelboom die van je stoelen naar je Boordnet gaan ( Linker + rechter stoel)

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt Ronald voor de toelichting. Maar zo uit mijn hoofd denk ik dat de draad van het boordnet enkel tot aan de bestuurderszijde gaat aangezien het regelapparaat van de zetelverwarming bestuurder en bijrijder onder de zetel van de bestuurder zit.

 

Grof uitgelegd,

Voeding voor de verwarming vanaf de linkse stuurdoos tot aan de bestuurdersstoel. Deze geeft voeding voor beide stoelen. Dan een draad van het boordnet tot aan de bestuurders stoel. Dan een aderpaar (2,5mm) vanaf de bestuurdersstoel tot aan de bijrijdersstoel voor de voeding van de verwarming bijrijderskant. Dan nog een draad van de clima unit tot aan de bestuurderszijde.

 

Zal nog wel wat vergeten zijn maar dit is wat ik zo nog uit m'n hoofd weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

er moet ook een draad van de regelaar bestuurder naar de bijrijder tbv th in het zitvlak de bestuurders stoel heeft er al een th in het zitvlak naar de regelaar daarvan daan naar de clima 2 keer 

aangepast door witse
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden