Ga naar inhoud
  • 0

help, auto start niet na een klein stukje gereden te hebben,


johan-dtc

Vraag

zoals de titel luidt start de auto niet als je een klein stukje gereden hebt, als je dan een minuut of 5 wacht dan start ie weliswaar, maar dan alleen als je het gas vol intrapt

wie weet wat dit kan zijn?

heb enkel alleen de lmm schoongemaakt, verders nog niks,

auto mist ook wel wat vermogen bij normaal rijden, vanaf een 3000 toeren trekt ie goed, daaronder stotterd hij wat

 

ik kan dit nu echt niet gebruiken nu mijn vriendin hoogzwanger is en de auto het gewoon moet doen waneer nodig

 

 

het gaat trouwens om een passat van 1998, 1.8 20v met motorcode ADR

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb even gebeld met iemand van autohaas zutphen, en moet daar voor een nieuwe lmm incl korting 287 euro betalen

vond dit nogal knap geld, dus probeer t morgen ff bij gunnewiek in groenlo

 

 

volgend vraagje, kameraad heeft voor de sloop nog een 2,3 v5 staan, kan ik daar de lmm vanaf pakken puur om te testen, of moet ik er dan echt 1 van een 20v hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb even gebeld met iemand van autohaas zutphen, en moet daar voor een nieuwe lmm incl korting 287 euro betalen

vond dit nogal knap geld, dus probeer t morgen ff bij gunnewiek in groenlo

 

 

volgend vraagje, kameraad heeft voor de sloop nog een 2,3 v5 staan, kan ik daar de lmm vanaf pakken puur om te testen, of moet ik er dan echt 1 van een 20v hebben?

 

Je heb ook een ruildeel met de X achter oem nr die kost 150 euro in de btw maar moet je oude wel terug geeven aan vw dealer en dat scheelt toch ff paar euro en het kan ook zijn dat er nog korting er op komt dan is de prijs nog minder :mrgreen:

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb vandaag de temperatuursensor ook vervangen omdat de meter ook niet fatsoenlijk richting de 90 graden ging, nu weer wel, heb ook gelijk t gevoel of de auto beter oppakt met rijden, morgen toch weer ff langer stuk rijden dus gelijk ff kijken!

heb de stekker van de lmm tijdens stationair ook los gehaald en daarna weer erop gezet, bij het erop klikken van de stekker merk je wel verschil, zodanig dat de auto bijna uitvalt, is dat goed of niet?

 

en t is niet zozeer dat ik die 300 euro niet kan missen voor een lmm, maar vanwege de komst van een tweeling een dezer dagen wil en kan ik ook niet met geld smijten als ik niet zeker weet of dit het probleem ook is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nou het lijkt erop dat met het vervangen van de temp.sensor de problemen zijn opgelost, rij nu al enkele dagen probleemloos, en start ook gewoon zoals t hoort

 

 

desondanks wil ik de auto nog wel een keer laten uitlezen om er zeker van te zijn dat er geen storingen of wat in de computer zitten, wie in de buurt kan en wil dit doen voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&msid=111032811600486924905.000001131fab6242b9ddb

hier kan je kijken wie er dicht bij jou zijn. je zou bv naar Matthijs in Vorden kunnen

 

 

kijk das top, dat wist ik niet dat je dat zo kon zien, heb matthijs al een pb gestuurd, en eventueel kan ik chaosboy (ronnie) ook nog pb'en, die zit in ulft dus ook in de buurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&msid=111032811600486924905.000001131fab6242b9ddb

hier kan je kijken wie er dicht bij jou zijn. je zou bv naar Matthijs in Vorden kunnen

 

 

kijk das top, dat wist ik niet dat je dat zo kon zien, heb matthijs al een pb gestuurd, en eventueel kan ik chaosboy (ronnie) ook nog pb'en, die zit in ulft dus ook in de buurt

Graag gedaan. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden