Vandaag kreeg ik mee dat er steeds meer 3C's komen die last hebben van een ECU die onder water zijn gelopen/nat zijn geworden en daardoor gecrashed zijn.
Het water loopt van de parafaan op de computer richting de stekkers en blijkbaar schort de afdichting daar.
De dealer rekent 1500 euro per ecu en 450 euro inbouwkosten..
Ik zou allemaal eens kijken hoe en of er bij jullie water staat, het komt voor bij de ECU's die stekker aan de 'motorkant' hebben zitten.
Nieuwere Passat's hebben een modificatie met de stekker naar links aangesloten en een plastic kap eroverheen.
Misschien dat die mod wel goed te doen is achteraf. Voor een eventueel artikelnummer vraag ik nog ff bij Autohaas na.
Vraag
Vdub
Vandaag kreeg ik mee dat er steeds meer 3C's komen die last hebben van een ECU die onder water zijn gelopen/nat zijn geworden en daardoor gecrashed zijn.
Het water loopt van de parafaan op de computer richting de stekkers en blijkbaar schort de afdichting daar.
De dealer rekent 1500 euro per ecu en 450 euro inbouwkosten..
Ik zou allemaal eens kijken hoe en of er bij jullie water staat, het komt voor bij de ECU's die stekker aan de 'motorkant' hebben zitten.
Nieuwere Passat's hebben een modificatie met de stekker naar links aangesloten en een plastic kap eroverheen.
Misschien dat die mod wel goed te doen is achteraf. Voor een eventueel artikelnummer vraag ik nog ff bij Autohaas na.
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten