Ga naar inhoud

Nieuwe Passat.


JH

Aanbevolen berichten

Als het allemaal een beetje meezit wil ik in de loop van volgend jaar de Passat 1,8t vervangen voor een diesel.

Alhoewel gas ook nog steeds een optie is die ik niet wil uitsluiten. Al is gas nu ook al 90ct de liter.

Maar goed een diesel.

Waar moet ik op gaan letten?

En misschien een automaat.

 

Het zal een 3BG moeten gaan worden van rond de 3000 euro.

Dat vind ik wel weer zat voor een auto.

Nou zal de Km stand van een diesel toch al snel rond de 250K liggen.

Gezien mijn wagen heb ik zo ronde de 175K de grootste kosten gehad. (ophanging, fusee's, remmerij)

Hoe zit dat bij een diesel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die heb ik al lang bekeken.

Mooie bak.

Nu is het mijn meissie die de meeste Km er mee rijdt.

En die heeft nog al eens mensen in de wagen die niet alles voor elkaar hebben in de bovenkamer, thuis en financieel

Die kan dus niet aankomen met een bioscoop bij die mensen. Dat staat heel erg raar. en er komen praatjes van.

 

Daarbij is het nog nu nog niet in de loop van volgend jaar. En 3K is de max.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die heb ik al lang bekeken.

Mooie bak.

Nu is het mijn meissie die de meeste Km er mee rijdt.

En die heeft nog al eens mensen in de wagen die niet alles voor elkaar hebben in de bovenkamer, thuis en financieel

Die kan dus niet aankomen met een bioscoop bij die mensen. Dat staat heel erg raar. en er komen praatjes van.

 

Daarbij is het nog nu nog niet in de loop van volgend jaar. En 3K is de max.

Als ik ht goed heb gelezen is de "bioscoop"tegen meerprijs is ook zoals de originele velgen met wintebanden.

Goed de auto heeft 330 k gelopen maar als je de staat van onderhoud ziet kan je er nog een heel poosje mee voort.

Alle (dieseltje) heeft er inmiddels 5 ton erop staan.

Maargoed dit was aanvullende info. Jammer dat je er nu nog niet aan toebent.

 

Ik spot je wellicht wel een keer, zie net dat je wel heel erg dichtbij woont :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden