Ga naar inhoud
  • 0

distrubutiesnaar geknapt


ids30postma

Vraag

Dat is weer lekker, heb ik dat,

 

Gisteravond moets ik een sleepring halen in capelle aan de ijssel, om mijn GolfVI stuur af te maken, 9 km voor bestemming, doet mij auto niks meer, sta ik dus langs de kant, te bellen, staat in eens de ANWB achter mij, erg snel, hij was op de terug weg en zag mij staan zoedoende, hij de motor starten en in een oogwenk "ja hoor distrubutiesnaar kapot", nou ja ik kon wel door de grond zakken, ging weer hoop euro tekens door mij hoofd, heb ik dat weer, niet te geloven dit, mijn auto wordt een deze dagen naar mijn woonplaats gebracht, en ik met een leenauto weer terug naar huis, ben wel eerst die sleep ring gaan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Sorry dat ik het zeg maar met een distributieriem over je kmstand heen rijden is ongeveer hetzelfde als doorrijden met een brandend olielampje.

En een vreemd verhaal dat de riem van een Tdi uit de eerste 3c serie bij 180k moet worden vervangen en "ze" 160k adviseren! (Als het tenminste een Tdi is!) Voor deze serie staat vervanging bij 120k voorgeschreven. Is misschien handig als je wat meer informatie verstrekt over je auto, motorcode bijv, heb je meer kans dat iemand op het forum je van advies kan dienen, want van medeleven gaat je auto ook niet meer rijden......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb bij mijn 2LFSI ook de riem laten vervangen bij 130 k.

Als ze ouder worden dan 6 jaar gaan ze geheid knappen.

 

Wel erg vervelend dat ie geknapt is.

Is een ander forum lid geweest die heeft het ook gehad

viewtopic.php?f=185&t=41158

 

in ieder geval heel veel succes met het herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden