Ga naar inhoud

De passie weer voor 2 jaar APK


dragon76

Aanbevolen berichten

Zo de Passat heeft de APK overleeft en mag er weer 2 jaar tegen aan :D . Heb ook gelijk de distributie riem laten vervangen,hoefde pas over 30.000 maar de jaartjes tellen ook natuurlijk. Gelijk ook maar ff nieuwe olie in de automaat+filter dus die schakelt ook weer soepel(deed ie al maar toch hahaha)

Trouwens geen aanmerking gehad over de full Guy Mod dus ook dat was goed,was bang dat ze zouden zeuren over de mistlampfunctie dat ze die evt niet fel genoeg vonden maar niks over gehoord dus.... :lol: Al met al kan ik er weer ff tegen aan aangezien ik de motorolie enz altijd zelf doe.

Moet trouwens zeggen sinds dat de dealer in Goes Poppe is geworden dat het er een stuk beter is als dat het van Strien was,wat een gezeur was het toen indertijd met de A6..... :angry: maar nu alles in volle tevredenheid afgehandeld.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de Passat heeft de APK overleeft en mag er weer 2 jaar tegen aan :D . Heb ook gelijk de distributie riem laten vervangen,hoefde pas over 30.000 maar de jaartjes tellen ook natuurlijk. Gelijk ook maar ff nieuwe olie in de automaat+filter dus die schakelt ook weer soepel(deed ie al maar toch hahaha)

Trouwens geen aanmerking gehad over de full Guy Mod dus ook dat was goed,was bang dat ze zouden zeuren over de mistlampfunctie dat ze die evt niet fel genoeg vonden maar niks over gehoord dus.... :lol: Al met al kan ik er weer ff tegen aan aangezien ik de motorolie enz altijd zelf doe.

Moet trouwens zeggen sinds dat de dealer in Goes Poppe is geworden dat het er een stuk beter is als dat het van Strien was,wat een gezeur was het toen indertijd met de A6..... :angry: maar nu alles in volle tevredenheid afgehandeld.

 

Gr Jeroen

 

Hoezo 2 jaar?

 

Heeft Zeeland andere wetgeving dan?

Ik moet ieder jaar voor de APK hoewel ik dat grote onzin vind, de TUV in Duitsland is eenmaal per 2 jaar en strenger dan de NL apk! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

in .be kan je 'n keuring krijgen voor twee jaar onder bepaalde voorwaarden:

 

de auto mag max 'n jaar of zeven oud zijn

MOET van de eerste keer door de keuring zijn

mag max 100 000 km gereden hebben

mag geen trekhaak hebben

 

(tenminste zo hadden ze 't mij uitgelegd op 't keuringsstation in as, een jaar of twee geleden toen ik met de vriendin haar c3 daar aankwam :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd benzine auto's met een bouwjaar na een bepaalde maand in het jaar 2005 krijgen een apk voor 2 jaar hebben ze mij verteld.

En heb het nog gecontroleerd bij voertuig gegevens van de RDW en daar staat nu inderdaad volgende keuring voor 12 augustus 2014.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor auto's van NA 2005 geld deze regeling, aldus Dragon76

 

Klopt inderdaad, het is per 1-1-2008 veranderd, wilde het nu weten ook :angel:

 

http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocumen ... tuigen.pdf

 

Maar goed uit het verhaal dat Jeroen "dragon76" vertelde "dat ie blij was dat zijn Passat de APK had overleefd" dacht ik met een hele oude Passat te maken te hebben, maar gaat dus om een 3C van 4 jaar oud!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha :mrgreen:

 

Misschien was het wel handiger als je eerst naar zijn avatar en onderschrift had gekeken.

 

Ozzy, soms begin je last van je leeftijd en van de hitte te krijgen :?

 

Hier nu 30 graden.......

 

P.s. Ben je alweer terug uit Turkije?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ozzy, soms begin je last van je leeftijd en van de hitte te krijgen :?

 

Hier nu 30 graden.......

 

P.s. Ben je alweer terug uit Turkije?

 

Dat klopt, ben sinds donderdag avond al thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden