Ga naar inhoud

Koplamp Imitatie of orginele


tippi

Aanbevolen berichten

Hallo Mede forum gebruikers,

 

Ik als newby hier op het forum, en al 1 jaar in het bezit van een passat 3bg tdi. Begin me steeds meer te irriteren aan me verweerde koplampen. Nu kan ik ze wel laten slijpen/polijsten maar heb van de rechter koplamp het binnenwerk los, dus zat zelf aan 2 nieuwe te denken. Aangezien je die dingen al voor 7tientjes nieuw koopt (imitatie) Bij winparts of bij bm onderdelenshop

 

Maar nu rest mij de vraag iemand ervaring met imitatie koplampen??? Is dit wat of toch 1 orginele rechter (gebruikt) dr bij kopen en ze dan beide laten polijsten?

 

Mvg Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou sowieso niet 1 vervangen. Dan krijg je altijd wat verschil en een beetje lullige APK meester kan daar afkeur van maken.

 

En wat ze zeggen, goedkoop is duurkoop uiteindelijk... ik zou kijken of je 2e hands een set originele kan krijgen. Op zich moet dat voor een redelijke prijs wel te doen zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou dan wel een heel lullige APK meester zijn :wink:

 

indien lampen echt verweerd zijn en lichtopbrengst aangetast is, dan is een APK afkeur wel terecht. Niet voor klein verschil tussen links en rechts

 

Maar dan zou ik voor 2 nieuwe units gaan, en als je dat toch doet, waarom niet zelf wetsanden? als het mislukt gooi je ze toch gewoon weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Bedankt voor jullie reactie's. Als ik ze vervang dan natuurlijk beide voor imitatie of orgineel ben ik nog niet uit. Zoals eerder al aangegeven van 1 is het binnenwerk los. En heb ze al eens behandelt met van dat speciale polijst spul maar dat gaf niet het gewenste resultaat.

 

En lullige apk meester heb ik niet das me PA dus dat valt wel mee.

 

Zal vanmiddag wel ff foto'tje schieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou adviseer je om uit 2 merken te kiezen en dat zijn hella en valeo dat zijn ook de merken die de originele koplampen leveren aan vw. De rest is echt troep. Ik had in mijn passat 3c koplamp units van het merk tyc er in zitten die dingen zaten binnen een maand vol met vocht het leek net een aquarium. Nu heb ik ze vervangen voor 2 gebruikte koplampen van valeo die ik via marktplaats gekocht had voor bij elkaar €90,-.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

update,

 

Ik heb afgelopen een setje gebruikten gekocht via marktplaats en deze laten slijpen door een rvs slijpbedrijf in leeuwarden, dit bedrijf slijpt tevens koplampen en hersteld velgen met schade.

 

ondergaande foto is van de koplampen die nu in me passat hangen.

 

986SAM_1142.jpg

 

634SAM_1143.jpg

 

En deze komen er nu weer in

 

266SAM_1140.jpg

 

222SAM_1141.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden