Ga naar inhoud
  • 0

Passat


amasyali05

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voor die prijs klasse heb je niets wat goed is.

Een complete schroefset die ook nog kwalitatief goed is ben je minimaal 8 a 900 euro kwijt

Uiteraard kun je de Eibach veren met standaard schokbrekers gebruiken. Vraag is dan wel. Zijn de oude schokbrekers nog goed?

Vaak zullen ze het een tijdje uithouden als ze nog goed zijn alleen gaan ze eerder lek omdat ze in een andere stand komen te staan dan standaard.

e.e.a. is inmiddels uitgedroogd en daar ontstaat dan lekkage.

Dan moet je weer de boel vervangen, uitlijnen etc. kortom goedkoop is duurkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verplaatst.

 

Met de Eibach veren zul je wel wat hoger komen als nu, ik zou ze wel monteren in combinatie met nieuwe schokdempers.

Er zijn diverse leden die goede ervaringen hebben met apex schroefsets, deze hebben een goede prijs kwaliteits verhouding.

 

@ elsaham, Zijn Oud type RS6 velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je zal volgens mij ook wel ergens 60mm vaste verlaging kunnen vinden, maar als je laag wil rijden is meestal een schroefset of airride de oplossing. AP en weitic vind ik persoonlijk en uit persoonlijke ervaring beter dan kw, hoewel kw wel het meeste comfort blijft behouden. Ikzelf rijd ook op goedkoop spul rond, maar maak dan ook weinig kilometers. Er zijn nu ook setjes van Lowtec ( heb er zelf nog compleet geen ervaring mee ) bij die kan je dus blijkbaar de veerspanning regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden