Ga naar inhoud
  • 0

Motorische problemen of nieuwigheid


VWilbrand

Vraag

Ik kan natuurlijk de dealer bellen maar volgens mij is hier genoeg kennis aanwezig om mijn vraag te beantwoorden. Hetvolgende is het geval.

 

Ik heb met mijn nieuwe passat 3C soms dat hij niet accelereert als ik het gaspedaal indruk. Motor blijft dan even op gelijke toeren en snelheid en na een aantal seconden zie ik een roetwolk achter mijn auto en accelereert hij weer. Kortom, de motor valt even stil lijkt het. Is dit nou nieuwigheid omdat de motor in moet lopen of zal ik toch maar even naar de dealer gaan? Iemand met dezelfde ervaring misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dit is zeker niet goed.. en een moderne diesel die een roetwolk geeft al helemaal niet, ik denk dat er wat mis is met het opspoelen van de turbo ofzo..

 

Kun je nog wat details geven over de motor? 1.9/2.0, pk's, gechipt/ongechipt roetfilter ja of nee.. km stand etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Greenvw

Ik kan het eens proberen natuurlijk ;)

 

Vanochtend de dealer gebeld en uiteraard had hij er nog nooit van gehoord. Gelukkig heeft die man alleen verstand van verkopen, tenminste die indruk wekt hij. Mijn collega heeft het ook gehad met zijn nieuwe Jetta. Is naar de dealer geweest en ze hebben de software geupdate. Daarna was het probleem bij hem weg.

 

Dealer heeft gezegd dat ik langs kan komen en dan kijken ze er even naar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden