Ga naar inhoud
  • 0

Voorruit kapot


redmiller

Vraag

Beste forumleden,

 

Helaas is het steenslag euvel vandaag toegeslagen op de voorruit van de Passat. :( Aan de bijrijderskant zit een flinke scheur. Ik weet dat het in principe geen APK afkeur is, maar het is natuurlijk geen porem...

 

Mijn vraag aan jullie: Welke voorruit raden jullie aan en waar kun je voordelig aan een voorruit komen?

 

Ik hoor het graag!

 

Groet, Aart

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet hoe je verzekert bent, of het is kostenloos als je naar een door de verzekeraar aangesloten bedrijf gaat of in mijn geval van Aegon kost het mij € 75,-- ondanks dat ik naar een bij hun aangesloten bedrijf ga. Anders € 150,--

 

Ik zou voor de verwarmde ruit nemen met meerprijs. Áls je de mod wil uitvoeren.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties, ik ben alleen WA verzekerd. Geen verdere dingen, omdat ik nog vrij jong was toen ik met de passat begon.

 

Verwarmde ruit heb ik ook aan zitten denken, maar ik ben een vreselijke pietepeut en ga me waarschijnlijk ergeren aan al die schitteringen van licht in mijn ruit als ik 'savonds rij. :wink:

 

Hoeveel kost een beetje ruit eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch zou ik eerst eens je verzekening bellen. Mogelijk dat ze toch (een deel) vergoeden.

 

Verwarmde ruit heb ik ook aan zitten denken, maar ik ben een vreselijke pietepeut en ga me waarschijnlijk ergeren aan al die schitteringen van licht in mijn ruit als ik 'savonds rij. :wink:

Ben ik niet helemaal met je eens.

Ook ik ben zo'n zeikerd ;-) maar ik was er in no time aan gewend.

Maargoed, het is natuurlijk je eigen keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb gewoon goede ervaringen met Carglas... die hadden ook een actie met gratis nieuwe ruitenwissers.

 

LoL ik heb gisteren mijn wissers pas gekregen en heb 1,5 maanden geleden (direct bij het begin van de actie) een sterretje laten repareren. Eerst 3 weken gewacht op verkeerde wissers (ohwjah meneer we zijn vergeten naar de maan te kijken van uw bouwjaar) en toen weer 3 weken gewacht tot ik gisteren eindelijk de Bosch wissers kreeg...

Nu heb ik mooie aeroblades zoals ik eerst had met een rare plastic bevestiging boven op de wissers...

Dus komend weekend trek ik de rubbers eruit en zet ik deze om naar de oude wissers (er vanuitgaande dat dit past)

 

14id008.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden