Ga naar inhoud

Chrome strip als highline grill effect


gerjol

Aanbevolen berichten

Mijn fout.. ik dacht dat je om een golf 4 vroeg, het is al bijna bedtijd merk ik.. :mrgreen:

Om eerlijk te zijn.. ik vind paar van strips voor de 3C ook wel nep staan.. gelukkig heb ik een highline grill en overal chroom zowat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een beetje turk style worden als er teveel grome op komt. Sorry Ozzy, maar is mij op gevallen, als er echt veel bling op te vinden is rijden er turken in.

 

Dat klopt ook.. alleen weet je wat het is, het is van een Nederlander geweest en wij hebben een auto als deze voor het eerst met chrome lijsten :mrgreen:

Nja het klinkt veel maar.. ik heb gewoon chroom lijsten om me ramen heen, onder de deuren en een Highline grill.. en voor de rest is het gewoon normaal, dus opzich valt het wel mee, maar idd mijn Passat lijkt ook op een ''echte Turkenbak'' :mrgreen: alleen de binnenkant ziet er niet eruit als een ''Turkenbak'' :lol:

 

Weet je ook hoe je kan merken dat een auto van een Turk is:

1. Duits merk

2. Kleur zwart, grijs of zilver

3. heel vaak een Sedan

4. Dik uitgevoerd

En ga zo maar door..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah Nee gelul, maar grome klinken en om achterlichten en elke gril in de bumper, en op motorkap voor sproeiers en moet ik doorgaan?

Maar als het zo origineel mogelijk is vind ik het goed.

 

Van mij is alles origineel, dat vind ik het beste, maar zeg nou eerlijk, je zag mij op de 2nd VAG meeting, toen je nog je ''excuses'' bood (shhh niet doorvertellen, maar ik liet toen ook nog per ongeluk de motor uitvallen, als het je nog niet was opgevallen :lol: ), zag dat eruit als een ''Turkenbak''?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas niet, ik vind het ook wel nep staan, die van hun zijn plak lijsten ofzo.. Origineel is beste ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je niet van de wijs brengen door "oem-freaks" als jij het mooi vindt gewoon doen.

 

Zou me wel wat zorgen maken of ze wel blijven plakken in de de wasstraat of in de brandende zon. Maar als ze bij Rober blijven plakken dan zal dat wel goed zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met deze club.

Er rijden er al diverse wagens zo rond, zo ook de mijne.

Na 4 jaar zitten de strips er nog steeds strak op.

viewtopic.php?f=103&t=24045

 

Rober,

 

Welke breedte strips heb jij toegepast en waar heb jij die toen gekocht.

Waren ze op maat of heb je ze zelf op maat gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RVS strips zijn ca 15-20 mm breed en helemaal perfect op maat voor de 3C.

toendertijd gekocht bij duw.de , maar daar zie ik ze niet meer staan.

ze zijn van het merk in.pro, dus wellicht kan een ander winkel ze leveren.

persoonlijk vind ik deze strips zelfs mooier dan die smalle oem glimmertjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je? dit is mijn OEM Highline Grill.

Laat die van jou is zien, dan kan hij het verschil zien.

post-16456-1423827145,6839_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo'n foto van de zijkant vertekent een beetje

lijkt erg mooi zo

lijkt me ook wel wat

 

Ozzy, kun jij als je morgen uit school komt ter vergelijking een foto vanuit dezelfde hoek kunnen maken?

 

Als het me lukt, wil ik er wel 1 in de ochtend maken, van ongeveer dezelfde hoek, moet namelijk om 11 uur naar school en ik sta altijd vroeg op :wink:

 

Edit: net even geprobeerd een foto te nemen, maar ik heb weer pech... staat er een dikke Touareg naast me Passie waardoor ik niet een foto kan nemen uit dezelfde hoek.. ik probeer het later op de dag nog wel even en anders neem ik wel een camera mee voor als ik vandaag nog even ga rond touren 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt een goeie foto (ik geef de schuld aan de zon :mrgreen: ), kon er namelijk niet goed bij, auto stond bijna tegen de stoep aan met planten ervoor... ik heb geprobeerd om ongeveer uit dezelfde hoek de foto te nemen, zoals je misschien als ziet, heb je bij de Highline Grill, soort van ''inhammetjes'' waar de strips inkomen te liggen.

 

hier is die:

post-16456-1423827146,0432_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

:mrgreen:

ik maak wel anders weer een foto, morgen dan.. auto is niet thuuus op dit moment :$

 

Maar je kan duidelijk zien, bij de Highline grill, zitten de chrome lijsten ECHT voorop de grill, en met achteraf plakken, heb je het van boven geplakt naar het midden toe, als je snapt wat ik bedoel..

 

Ja bij de highline grill zijn ze van de bovenkant zwart, en dat heb je bij de normale grill dus niet, omdat je die helemaal beplakt, snappie??? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden