Ga naar inhoud

Chrome strip als highline grill effect


gerjol

Aanbevolen berichten

highline grill= alleen aan voorkant bling bling en bovenkant gewoon de zwarte kunststof.

aftermarket strips= aan voorkant en bovenkant glim glim.

 

Dit klopt, maar om dat chrome effect ook ''van voren'' te krijgen, moet je dus zo'n hele stuk beplakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar nog 1 verschil met highline grill en normale grill is: de VW embleem, moet je maar is goed opletten ;)

 

Bij de foto's daarboven, je ziet namelijk zo'n grijze ringetje om de VW embleem, daaraan kan je dus zien of het een originele is, maar opzich ziet na-geplakt er ook wel goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat gaat het nu worden Gerrit?

Heb je de knoop al doorgehakt?

 

Nee Rober, ik heb nog niet besloten.

 

Zoek nog of ik de strippen die jij gebruikt hebt kan vinden op internet of misschien een toch een highline grill.

 

Maar ga eerst de verlichting in de achterportieren aanbrengen (vervangen reflector). Heb deze vandaag besteld en ga ze morgen ophalen bij de dealer (voorportieren heb ik al gedaan, maar moeten ook nog geactiveerd worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je niet van de wijs brengen door "oem-freaks" als jij het mooi vindt gewoon doen.

 

Zou me wel wat zorgen maken of ze wel blijven plakken in de de wasstraat of in de brandende zon. Maar als ze bij Rober blijven plakken dan zal dat wel goed zitten.

 

 

Denk toch dat het in de deze trant gaat worden, maar kan nog niet achterhalen hoe breed deze (plak) strips zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs op die duitse site is nog geen eens zo gek. Voordeel t.o.v. highline grille is dat je ook geen nieuw vw-logo nodig hebt en het ziet er ook nog eens mooi uit.

Kon alleen niet gewaar worden wat de verzendkosten waren. Die zijn soms zo belachelijk hoog. Je wilt ook niet dat ze "geknikt" arriveren.

Onhandige van de site is dat je eerst moet registreren enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon alleen niet gewaar worden wat de verzendkosten waren.

6,50 euro. http://www.garnelo.de/index.php?option= ... &Itemid=81

 

Ik zou een mail zenden met de vraag of dit echte chromen strips zijn. En dus niet chromen "plakband".

Op de foto's is het moeilijk te zien. Ik vraag me af of dit hetzelfde produkt is als dat ik op mijn wagen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat echt wat uitmaken?

Ik had op de onderrand van de achterklep van mijn 3BG ook "chroomstrip" geplakt. Het voelde als rubber maar zag er uit als chroom. Was mooi en bleef ook mooi.

Voor dit prijsje verwacht ik trouwens ook geen echt chroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat echt wat uitmaken?

Ik had op de onderrand van de achterklep van mijn 3BG ook "chroomstrip" geplakt. Het voelde als rubber maar zag er uit als chroom. Was mooi en bleef ook mooi.

Voor dit prijsje verwacht ik trouwens ook geen echt chroom.

 

 

Vandaar ook de vraag waarmee ik dit item ben gestart.

Heeft iemand hier ervaring mee.

 

Maar zo te zien aan de reacties is het antwoord NEE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ooit een setje gekocht voor een 3c grill boven en beneden

helaas kocht ik vrij snel voor een mooie prijs een r-line grill en toen bleven die strippen liggen

iemand interesse?

grill en onderkant grill en die 2x grilletjes waar je ook mislampen kunt hebben

de hele set voor 30 euri ex verzenden heb er zelf 50 voor betaald destijds.

Kan wel een fototje nemen en plaatsen morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden