Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510


emre001

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

TV bestaat ook OEM, echter alleen voor de Japanse markt.

Als je het systeem op video wil uitbouwen zal je diep in je portefeuille moeten gaan, ofwel aftermarket moeten kopen... Audio daarentegen heeft wel enkel mooie opties zoals ipod of USB aansluiting, en in samenwerking met de laatste telefoonnmodules bluetoothstreaming...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou niet investeren in een TV module aangezien er alleen Ned 1, 2 en 3 digitaal vrij beschikbaar zijn en de regionale zenders

Alles wat je via je kabel binnen krijgt moet je voor betalen. Ik weet niet of er überhaubt nog van die decoders voor auto toepassing beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Originele MDI is beter... volledig geintegreerd, volledig te besturen af RNS... én volledig op maat van de RNS. En waarschijnlijk nog goedkoper ook... (enfin, ik geef toch een goeie prijs dacht ik :))...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Originele MDI is beter... volledig geintegreerd, volledig te besturen af RNS... én volledig op maat van de RNS. En waarschijnlijk nog goedkoper ook... (enfin, ik geef toch een goeie prijs dacht ik :))...

 

grtz, dre

 

Wat is een MDI?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Multi Media In... (alleen audio), aansluiting voor Ipod/Iphone of USB (tot 500 Gb), weergave MP3-tag op RNS, volledige besturing met de knoppen/touchcreen van de RNS en/of multiefunctiestuurwiel.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Multi Media In... (alleen audio), aansluiting voor Ipod/Iphone of USB (tot 500 Gb), weergave MP3-tag op RNS, volledige besturing met de knoppen/touchcreen van de RNS en/of multiefunctiestuurwiel.

 

grtz, dre

 

Zit zoiets al in de RNS of is dat iets dat je erbij moet kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In de RNS zit of 30 of 40 gB harddisk,waarvan +/- 18 gb voor muziek en je kan SD kaarten tot 16 gb gebruiken...

 

De MDI is een aparte module.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op een RNS510 is wel een tv tuner aan te sluiten. Daarvoor heb je nodig 3 dingen

1) multimedia interface

2) tv vrij

3) tv tuner

 

Zo'n set heb ik nog liggen, dit van iemand anders, die hem niet kwam afhalen. Mocht je interesse hebben stuur me dan even een pm voor de prijs.

 

Je moet wel, zoals eerder gezegd, betalen voor de rtl-en van deze wereld. Kosten liggen meen ik rond de 8 euro per maand.

 

grt

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden