Ga naar inhoud

3BG Spiegels met knippers


VisionRoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PSV kon me geen reet schelen :P ....

 

Ik zal even vertellen hoe het allemaal ging :

 

Om 7 uur ging ik de garage in vol goede moed, toen wou ik het deurpaneel loshalen, maar zelfs dat lukte me al niet. Half uurtje gewacht op onze monteur want die kwam gisteravond ook (godzijdank). Deurpaneel lag er dus af, spiegel eraf gehaald, wou ik de nieuwe erop zetten was de schroefdraad niet helemaal 100 dus dat was ook een klotewerk. Kapje weggehaald bij de kabels, daarna op de roze stekker een zwart met witte kabel doorgeknipt ...

Alles aangesloten ... zet mn gevarenlicht aan, doet mn spiegel het dus gewoon niet. Bleek dus dat er meerdere zwart met witte kabels zitten en ik was vergeten spanning te proeven. Conclusie , verkeerde kabel doorgeknipt.

Nou, dat opgelost ... en toen zat het eindelijk aangesloten. Daarna wou ik de deurpaneel terughangen, waren er een aantal clipjes afgebroken en ik had natuurlijk geen nieuwe. Dus nu hangt de deurpaneel gewoon los aan de deur, en de monteur bracht vanavond nieuwe clipjes mee en dan gaan we verder met de passagierskant. Dat gaat hoop ik wat vlotter.

 

Al bij al van 7 tot half 12 bezig geweest met 1 kant.

Je bent dus gewaarschuwd als je hier ook aan wil beginnen... Zorg dat je iemand hebt die je helpt die er kennis van heeft. En het beste op een tijdstip doen dat je eventueel nog naar de dealer kan als je iets sloopt. :P

 

Maar ik moet wel zeggen .... het ziet er super uit 8)

Vanavond als allebei de kanten klaar zijn komen de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

...............................

Je bent dus gewaarschuwd als je hier ook aan wil beginnen... Zorg dat je iemand hebt die je helpt die er kennis van heeft. En het beste op een tijdstip doen dat je eventueel nog naar de dealer kan als je iets sloopt. :P

 

Maar ik moet wel zeggen .... het ziet er super uit 8)

Vanavond als allebei de kanten klaar zijn komen de foto's

Er staan zoveel topics en werkbeschrijvingen hoe je de deurpanelen eraf moet halen, en ik geloof dat Antonio zelfs gemeld heeft dat je altijd een paar deurclips in reserve moet hebben.

Maar ik herken je gevoel, nu heb je die krengen, nu gaan ze er ook op ook!

Ik ben er ook zo één, handleiding? weg!

Maar we wachten geduldig af.....

Maar het mot wel vlot gebeuren! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was inderdaad op de hoogte van de beschrijvingen voor de deurpanelen, maar ik had weer overheen gelezen dat er ook 3 schroeven inzitten, die was ik dus vergeten. En die clips had Antonio inderdaad voor gewaarschuwd, maarja ... eigenwijs als ik ben :P

 

En inderdaad, als ik iets heb... dan moet t ook meteen gebeuren. :lol:

 

To Be Continued vanavond .... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hup roy, hup roy

 

door schade en schande leert men......

 

oefening baart kunst..........

 

goede voorbereiding is het halve werk...........

 

rustig blijven, jongen, komt best goed !

en natuurlijk wil ik foto´s zien !!

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jawel .... Het is klaar :P Eindelijk

 

Gisteravond ook weer tot 12 uur aan gewerkt ... en zoals eergisteren zat ook gister weer alles tegen wat tegen kon zitten.

 

Maargoed, het zit ... en het is heel erg mooi ! :D

 

Enige probleem is dat ik de spiegel aan de passagierskant niet elektrisch kan verstellen. De verwarming doet het wel... alleen het verstellen werkt niet. Maar mijn auto moet deze of volgende week een beurt hebben, en dan zou de monteur er naar kijken.

 

Ik zal vanmiddag proberen om foto's te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier even wat low-res foto's die ik gisteravond met mn gsm gemaakt heb. Heb nog geen hi-res foto's kunnen maken omdat mn batterijen van mn cam opzijn en ik de oplader kwijt ben :P ....

 

spa0298smallbw6.jpg

 

spa0299im1.jpg

 

Op de eerste foto lijkt het of de knippers in de spiegels het niet doen ... maar dat komt omdat de spiegels LED knippers hebben ... en die zijn dus sneller uit dan de normale gloeilampjes in de koplampen.

De knippers in de zeischermen heb ik gewoon intact gelaten ... dat vond ik het mooiste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden