Ga naar inhoud
  • 0

LED stadslichtjes


Kanerr

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kanerr, dat zijn veels te veel leds :mrgreen: alsof je de stadslichten als DRL gebruikt, owja dat doe je ook he :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik vind ze juist aantrekkelijk omdat ze zoveel ledjes hebben, lekker veel licht :lol:

Dan maar eventjes kijken voor andere..

 

Weet iemand trouwens hoelang de kentekenverlichtingslampjes zijn? 36mm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met Hypercolor nog nooit gezeur gehad: met andere led's met canbuscheck wel, of ze stoten er mee...En ben tevreden over de 5000K kleur van de Hyper's.

 

En 1 led die goed is, geeft meer licht dan 10...Ga maar 'ns kijken op tactical flashlights: ik heb een Raidfire Spear (zgn .'thrower'), daar zit maar 1 led in, maar verslaat iedere andere lamp met maakt niet uit hoeveel led's op 1 enkele 18650 accu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
http://www.leddel.nl/categorie/2916/t10-led-auto-verlichting-met-canbus-stadslichten/

 

Ik heb mijn stadslichten via leddel.nl gekocht. Ze hebben 4 t-10 smd varianten met canbus 5,9,13 en 19.

Ik ben er zeer tevreden over met name de snelle levering is wel prettig want via ebay zit je soms lang te wachten op je spulletjes.

 

Ik heb alle LEDs voor mn interieurverlichting bij leddel.nl vandaan. Goede LEDs en idd snelle levering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden