Ga naar inhoud

Koplampen weer helder gemaakt


130pkmuisgrijs

Aanbevolen berichten

Ik heb mij vandaag even bezig gehouden met het weer helder maken van mijn koplampen, zie het resultaat. De linker koplamp heb ik 3x moeten doen om het beoogde resultaat te halen, de rechter was na 1x voldoende. De lichte krassen haal je er niet uit maar de unit is wel weer helder. Ik ben te tevreden.

post-8871-1423827074,9536_thumb.jpg

post-8871-1423827075,2504_thumb.jpg

post-8871-1423827075,5004_thumb.jpg

post-8871-1423827075,7348_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lichte krassen haal je er niet uit maar de unit is wel weer helder

 

 

Ja zekker zie link hoe je kan doen :arrow:

 

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

........ Het zijn de kosten niet.

 

 

 

Het resultaat ook niet......

 

Beetje een simpele denkwijze van je Sander.

Niet iedereen stelt de eisen die wij stellen.

Iemand kan al dolgelukkig zijn met een wasstraat bezoek terwijl een ander alleen een stijve plasser van een volledige detail krijgt....

 

Wellicht is dit een product voor iemand die andere eisen stel, en is het resultaat voor diegene goed.

Dus om nu meteen te verkondigen (met andere woorden) dat het waardeloos is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry.... is ook zo.

 

Maar een beetje goed onderzoek naar de werkelijke resultaten is niet verkeerd. Een mooie advertentie maken kunnen we allemaal wel.

Ik bedoel... dat het resultaat kan tegenvallen..... En dan is goedkoop duurkoop. En dat is toch ook zonde.

 

Maar het is inderdaad welke eisen je stelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je punt Sander, wellicht dat dit voor de huis tuin en keuken poetser voldoende is, en dan wij wellicht doorgedraaid zijn in het resultaten boeken.

Niet iedereen houdt nou eenmaal meer van zn auto dan van zn vrouw :wink:

 

Toch vindt ik het resultaat adhv de foto niet verkeerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd omdat de helderheid reden was voor APK afkeur. Die 15 euries zijn de kosten niet en baat het niet dan schaad het niet. Maar ik vond het resultaat niet tegenvallen. Natuurlijk krijg je de krassen er niet uit die je met je nagel kan voelen, dat begrijp ik ook nog wel, maar dat was de insteek ook niet. APK goedkeuring dat was het doel. Nou ben ik een uurtje bezig geweest en de helderheid is gewoon weer als nieuw. Ik heb de auto 's avond in het donker op de weg gezet en de licht opbrengst was enorm integenstelling tot wat het was, dan mag je toch spreken over een succes. Het forum is toch bedoelt om resultaten met bepaalde producten aan anderen te laten zien om zo meer kennis op te doen...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat iemand niet zo,n hoge eisen stelt wil natuurlijk niet zeggen dat het product ineens goed is.

 

Er staat ook nergens dat het product niet goed is.

 

Het is maar net wat JIJ goed vindt en niet een ander.

Zo kan ik bv jou poetsmiddelen waardeloos vinden omdat ik verkocht ben aan een ander merk.

 

 

Tw zit al jaren in de poetswereld, en het lijkt mij niet dat als een product dermate slecht is zoals sommige , let op sommige, vermelden dat het nog bestaansrecht heeft.

 

Het gaat hier om een gevoel wat iemand erbij heeft, net zoals jij een gevoel hebt bij je eigen spullen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat iemand niet zo,n hoge eisen stelt wil natuurlijk niet zeggen dat het product ineens goed is.

 

Er staat ook nergens dat het product niet goed is.

 

Het is maar net wat JIJ goed vindt en niet een ander.

Zo kan ik bv jou poetsmiddelen waardeloos vinden omdat ik verkocht ben aan een ander merk.

 

 

Tw zit al jaren in de poetswereld, en het lijkt mij niet dat als een product dermate slecht is zoals sommige , let op sommige, vermelden dat het nog bestaansrecht heeft.

 

Het gaat hier om een gevoel wat iemand erbij heeft, net zoals jij een gevoel hebt bij je eigen spullen..

 

het maakt ook allemaal niet uit het doel is bereikt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat jij er van vind.

 

Uiteraard laat ik het ff weten....

Kreeg net een mailtje van Carclean dat het pakketje met Turtle shizzle is opgestuurd....

 

M`n linker koplamp is wat "vaag" vandaar.. Ik ga proberen er foto`s van te maken. Voor en na de treatment...

 

to be continued

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden