Ga naar inhoud
  • 0

Boordnet


Fred65

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan hiermee je mistlampen als dagrijlicht en bochtverlichitng gebruiken, je kan hier DRL's op aansluiten, je kan voetverlichting ook aan laten terwijl je rijdt (dimmen is dan gelijk met de verlichting van de instrumenten), bij het openen van de deuren gaan ze dan volle kracht branden.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De vorige eigenaar heeft idd de mistlampen later ingebouwd en aangesloten via een relais...

 

Binnenkort dus een kabelboom zien te scoren! voetverlichting heb ik niet en ook geen xenon, dus komt ook allemaal nog...

 

is er behalve de dealer een adres waar ik aan zo'n boompje kan komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
voetverlichting ook aan laten terwijl je rijdt

ik heb ook voetverlichting :) werkt perfect (nog :thx: Andre) maar hoe stel ik deze optie ???

 

Ja, die optie zou bij mij ook moeten werken maar krijg het ook niet voor elkaar, zal wel weer een ander type boordnet moeten hebben. Welke is je boordnet eigenlijk, 09 Central electronics?

 

Ik heb dan deze;

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Byte 16, bit 7 op 1 zetten (ongedocumenteerde funtie), werkt zeker met een 3C8 boordnet.

 

Als je niet kan aanvinken kan je in het binaire veldje de eerste 0 (van links) veranderen in 1 en bevestigen met 'Enter'

 

Succes!

 

Grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Byte 16, bit 7 op 1 zetten (ongedocumenteerde funtie), werkt zeker met een 3C8 boordnet.

 

Als je niet kan aanvinken kan je in het binaire veldje de eerste 0 (van links) veranderen in 1 en bevestigen met 'Enter'

 

Succes!

 

Grtz, dre

 

Bedankt weer Dre, ga ik proberen, ik neem aan dat ik het juiste boordnet heb?

 

Groetjes Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Byte 16, bit 7 op 1 zetten (ongedocumenteerde funtie), werkt zeker met een 3C8 boordnet.

 

Als je niet kan aanvinken kan je in het binaire veldje de eerste 0 (van links) veranderen in 1 en bevestigen met 'Enter'

 

Zou deze codering met een 3C0 937 049 AJ boordnet werken ??? en moet ik coderen om alleen als instapverlichting laten werken ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voetverlichting (aan de voeten boven de pedalen) aanwezig : Boordnet : Byte 0 bit 2 aanvinken...

Instapverlichting in deur : elke deur huidige codering metg 64 verhogen

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Byte 16, bit 7 op 1 zetten (ongedocumenteerde funtie), werkt zeker met een 3C8 boordnet.

 

Als je niet kan aanvinken kan je in het binaire veldje de eerste 0 (van links) veranderen in 1 en bevestigen met 'Enter'

en hoe moet ik coderen om alleen als voetverlichting laten branden dus niet tijdens rijden ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Byte 16 bit 7 uitvinken (of 0 maken)...

 

Als je voetverlichting altijd brandt, waar heb je die dan aangesloten?

 

voetverlichting werkt perfect alleen wil ik kijken of mijn boordnet deze codering aan kan ?!?!?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb net gekeken naar de codering om voetverlichting samen met dashboard verlichting te laten branden maar in mijn 3C0 boordnet bij de Byte 16, bit 7 staat iets over mistlampen op /zie foto/. Of kijk ik naar de verkeerde codering ???

 

voet.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals ik zei : een verborgen functie....het is de juiste byte. Je zet ofwel in het vakje 'Binary' de eerste 0 op 1, of je vult in het vakje Dec '128' in, en bevestigen met "Enter".

Dan 'Exit' , 'Do it'....

 

Als je voetverlichting nu NIET brandt als je rijdt (sterkte is regelbaar met de regelaar van de dashbordverlichting), dan kan je boordnet het niet. Zoals gezegd, met een 3C8 werkt het zeker....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden