Ga naar inhoud
  • 0

coulance regeling voor dit?


Ozzy

Vraag

Ik ben laatst dit gekomen op de achter rechter deur, op de foto lijkt het erg, maar op zich valt die niet op, het kostte me namelijk 2 minuten het weer terug te vinden :mrgreen:

 

Ik weet niet zeker of het nou geroest is (van binnenuit) of steenslag.. :|

 

Mijn vraag nou is, kan ik hiervoor in aanmerking komen voor een coulance regeling? het is een 3C van 04-2006, hij is deze maand 6 jaar oud geworden.

 

Zie foto:

post-16456-1423826960,5695_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gewoon even langs de dealer gaan en laten beoordelen.......

 

Denk dat, dat het beste is wat ik van de week kan gaan doen :mrgreen:

Kan ik ook gelijk effe in paar van die nieuwe Audi's gaan zitten :lol: , het is namelijk een Vw/Audi dealer, in 1 showroom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja kun je krijgen, nou dat weet ik zo effe niet met die gierige Vw dealer hier in Deventer :mrgreen: ik probeer anders vandaag wel even daar langs te gaan.. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, door steenslag is dit ontstaan = geen coulance

 

Je kan het nog bij jou plaatselijke dealer proberen, maar of het veel zin heeft weet ik niet..

 

Ik ben over een maandje in Turkije met de Passat, dus ik laat hem daar bij me kennis maken. (die heeft een Vw/Audi garage)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En vooral omdat het een kennis van me is, kan ik het voor ongeveer €50 (100 of iets minder Turkse Lira) laten maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou het niet weten.. ga gewoon langs bij dealer en vraag of je hiervoor coulance tegemoet komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook 2 van die bultjes op mijn rechter achterportier... mij lijkt het inderdaad roestvorming te zijn onder de lak...

Ik ben net een aantal dagen bezig geweest om mijn auto goed schoon te detailen en nu vallen die dingen ineens op.

 

Volgens mij zijn er ook een aantal blaasjes op de achterklep en na het lezen van de berichten over de achterklep coulance, ga ik daarmee ook maar eens naar de dealer toe. De auto is in goede staat, maar roestvorming heb ik wel een pesthekel aan kan ik je zeggen.... dus als hier een coulanceregeling voor is, dan maak ik daar uiteraard heel erg graag gebruik van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij is het ontstaan door steenslag, wanneer ik thuis ben ga ik effe de kleur verf/lak ervan bestellen en dan beetje wegwerken, op de foto lijkt het ernstig, maar eigenlijk zie je het niet eens. Ik moest 5 minuten zoeken naar die spot :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben inmiddels bij de dealer geweest en de blaasjes op de achterklep zijn inderdaad roestblaasjes.

Toen ik mijn kentekenplaathouder afgelopen zaterdag heb vervangen, zag ik dat ook achter het nummerbord heel veel roestblaasjes zitten.

 

De dealer gaf in ieder geval al aan dat het zeker om roest ging en dat het door de schade-expert moest worden beoordeeld om te zien in hoeverre dit onder een of andere regeling zou vallen. Ook het linker-achterportier zou dan gelijk mee worden beoordeeld, daar kon hij weinig zinnigs over zeggen.

 

Die blaasjes op het achterportier zien er overigens hetzelfde uit als op de foto's van Ferry1970 (alleen dan donkergroen :mrgreen:).... dus ben benieuwd.

Zou mooi zijn als ze dat ook maken.... want op dat portier zit ook nog een 2-tal kleine deukjes en een deukje dat ooit eerder geprobeerd is te herstellen, maar wat niet gelukt is... dus dat mogen ze dan van mij ook gelijk repareren als het een beetje een schappelijke prijs is.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden