Ga naar inhoud
  • 0

dashboardverlichting altijd aan? 3C 20006


-=mYst=-

Vraag

guyke heeft mijn auto zo ingesteld dat bij ingeschakeld contact de dimlichten automatisch aan gaan, op zich geen probleem, maar de tellers lichten (nog) niet autmatisch mee op.

 

Iemand die toevallig weet of en hoe dit in te schakelen via vagcom?

 

Bedoeling is van m'n lichtschakelaar met rust te kunnen laten (spreek uit: ben 'n beetje lui op dat vlak, vorige auto was 'n volvo, dan weet je 't al wel :P )

 

it would be greatly appreciated :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

kristof we zoeken da morgen wel eens uit

en anders zetten we een auto knop en stellen die heel gevoelig in zodat bij het minste dat de zon weg is die al aanspringt

dan zijn uw lichten ook bijna den helen tijd aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je je lichtschakelaar op dimlicht laat staan, en je zet kontakt uit gaan de lichten toch gewoon uit? Alleen in de stand 'standlicht' gaat die van z'n oren maken...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de mijne zo ingesteld dat de knop op automatisch staat en mijn velichting overdag 60% of 70% branden, dan is verlichting van dashboard ook uit, zodra het donkerder wordt en sensor ziet dat gaan deze automatisch 100% branden en dan gaat mijn verlichting in de auto ook aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ah oke, uhhhhh dan heb je een probleem :lol:

 

guyke had al voorgesteld om ergens zo 'n sensor aan te sluiten en dan desnoods onder de bekleding in te foefelen, zodoende is het (wat mijn auto aangaat) 24 uur per dag donker :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de wijzers zijn bij mij idd ook verlicht, maar daarmee zie ik in 't donker natuurlijk niet hoeveel ik aan 't rijden ben (op zich natuurlijk wel leuk om 'n spelletje te spelen "raad de snelheid", maar toch niet echt handig ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mijn golf v zonder licht sensor hebben we coming home en leaving home ingesteld daar bij waren we de tijd vergeten in te stellen en ging het licht branden bij contact aan en uit als je de sleutel uit het contact haalde.

 

De licht schakelaar moet wel op dimlicht blijven staan. misschien een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb hier atm geen vagcom ter beschikking (guyke is weer op vakantie :P)

 

maar dat wil ik eventueel wel 'ns proberen.

 

(moest er iemand zich geroepen voelen om te proberen of dit zou kunnen werken, hou je vooral niet in, en laat het hier ff weten :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb de mijne zo ingesteld dat de knop op automatisch staat en mijn velichting overdag 60% of 70% branden, dan is verlichting van dashboard ook uit, zodra het donkerder wordt en sensor ziet dat gaan deze automatisch 100% branden en dan gaat mijn verlichting in de auto ook aan.

 

Hoe en waar kun je dit instellen, dat lijkt mij ook wel wat.

Ik heb nu de mistlampen apart geschakeld, kan dus aan en uit wanneer ik dat wil.

Ik heb mistlampen naderhand ingebouwd met aparte schakelaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij de golf niet want de coming home schakelt in en de tijd gaat lopen, maar omdat de tijd op 0 staat gaan de lampen gelijk uit.

In mijn geval staat de tijd op 30 en blijft hij 30sec branden en gaat dan uit zonder biepjes.

 

hebben het dus geprobeerd, maar timer op 0 nam hij niet aan, moest minstens 10 zijn. Goed ja, timer op tien gezet en ik heb wat ik wou nu

 

bedankt voor de tip! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lol! denk het ff niet, dat te koop zetten ;)

 

Pas op, als er mij morgen ene afkomt die onnozel veel wil bieden, is alles te koop natuurlijk, maar vooralsnog ben ik heel tevreden met mijne ketel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ma nie denken dat ik dan weer naar duitsland ga tjoekelen voor nen andere 3c te kopen als ge den uwe verkoopt :evil:

dan koopt ge ma weer ne v40 :twisted:

 

ge meent toch werkelijk niet dak dat van plan ben zeker? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden