Ga naar inhoud
  • 0

VAG COM problemen


passat1.8

Vraag

Hallo

ik ben vandaag met vriend met vag com bezig geweest

 

nu paar probleempjes:

 

car jacking na 20km per uur gaan alle sloten dicht maar bestuurderskant schiet weer open meteen en als je langzamer gaat en daarna weer boven 20km per uur schiet ie er weerop en meteen weer eraf (alleen bestuurderskant)

 

rest van carjacking werkt top aleen dat niet

 

Ook bij vergrendelen en knop inhouden gaan alle ramen dicht

 

behalve van achter pasagierskant niet!

 

andersom bij open ook die kant niet

 

ook Knipperen de knipperlichten niet als ik de auto op slot doe

 

wel drie keer bij open en de CLAXON ook

 

bij

Nu zit ik te denken aan de micro schakelaars in deur

 

 

kan iemand me helpen of iets over vertellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

het solderen is niet zoveel werk.. het netjes openen van de bekleding, raammechanismeplaat en alles wat daaraan vastgeknoopt zit ben je wel ff mee bezig..

 

Ook moet je uiteraard het slot losmaken, eerst met het kleine schroefje op de manier zoals vermeld in de KB voor slotvrije optiek, als je die eruit hebt dan kun je aan je handvat trekken net zoals je em normaal opent en dan zi je een schroefdraadgleufje zitten en daar zit een metaaldraad aan met een kunststofhulsje die in dat schroefdraad klikt, wip die eruit.

 

Schroef dan de grote bouten van het slot los.

Ook dien je het raam te laten zakken tot de bevestigingsboutjes te zien zijn, draai die een paar slagen los, nu kun je met de hand het raam omhoog trekken en met ducktape vastplakken, nu kun je alle bouten van de metalen plaat losmaken en voorzichtig de plaat eruitkantelen, pas wel op voor het slot.

 

Dit is zo ongeveer de werkwijze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden