Ga naar inhoud
  • 0

verschil tussen halve en hele-boordcomputer


Ozzy

Vraag

In mijn passat 3c heb ik de halve boordcomputer en ben benieuwd wat nou precies het verschil is tussen deze en de ''hele'' boordcomputer.

 

Kan iemand mij vertellen wat nou precies het verschil is tussen die 2, ze laten wel gewoon dezelfde foutmeldingen enz. zien toch?

 

Alvast bedankt,

 

Özgür

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dus echt zo'n grote verschil heeft die blijkbaar niet, hmm... achja maakt niet uit, als die maar de aantal km's laat zien hoeveel die met de liters diesel kan halen ongeveer en het verbruik, dat is het belangrijkste =P.

 

Weet iemand wat waarschuwing ...km/h (ik weet niet precies hoe die heet) eigenlijk precies doet? en hoe stel je dat dan in? heb is geprobeerd om erachter te komen maar het is me niet echt gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb wel is naar de bediening van de boordcomputer gekeken maar het was niet echt duidelijk (vond ik), maar ik zal even de moeite nemen om van de week er even anders naar te kijken, we komen elke dag iets nieuw over de auto tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb in de handleiding gekeken, maar heb het niet echt kunnen vinden, ik kijk wel later weer is zo, belangrijk is dat niet echt..

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als ik het goed heb.

 

Heeft volgens mij in principe te maken voor hele snelle auto's als ze winterbanden plaatsen.

Kun je een waarschuwing (melding) instellen omdat de banden "maar" geschikt zijn tot ... km/h.

 

Ja.. dit kan ook met de 3C, ik heb em zover gekregen om het in te stellen, maar ik kreeg m niet omhoog van 0 zeg maar, wou proberen in stellen op 50 en kijken wat er gebeurde als ik sneller ging dan 50..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als ik het goed heb.

 

Heeft volgens mij in principe te maken voor hele snelle auto's als ze winterbanden plaatsen.

Kun je een waarschuwing (melding) instellen omdat de banden "maar" geschikt zijn tot ... km/h.

Je kan zowel een (tijdelijke) maximumsnelheid instellen als een maximumsnelheid voor winterbanden. Dit zijn twee aparte instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als ik het goed heb.

 

Heeft volgens mij in principe te maken voor hele snelle auto's als ze winterbanden plaatsen.

Kun je een waarschuwing (melding) instellen omdat de banden "maar" geschikt zijn tot ... km/h.

Je kan zowel een (tijdelijke) maximumsnelheid instellen als een maximumsnelheid voor winterbanden. Dit zijn twee aparte instellingen.

 

Je moet eerst naar maximum snelheid gaan, ok drukken en daarna? ik kreeg em niet ingesteld, met wat doe je dat precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden