Ga naar inhoud

Xenon in 3BG inbouwen


justd

Aanbevolen berichten

Ola!

 

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het proberen om mijn xenon verlichting in te bouwen. Ik ben niet a technisch maar dit is me echt niet gelukt. Met name de lampen in de behuizing vervangen lukt me niet. Ballast zit al vast. Is er iemand die tegen betaling in de buurt mij hierbij wil helpen??? Graag op korte termijn aangezien er nu 1 dimlicht stuk is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit werd gevraagd omdat je ook originele xenon units hebt waar een lamp van vervangen kan worden...

 

Wat lukt je er niet aan om de lamp in de houder krijgen? Je hebt de bekabeling al wel door die houder gekregen?Als dit al gelukt is, is het gewoon net als bij een h7 lamp de houder met lampje terug erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jeroen: Wat zou het me ongeveer gaan kosten?

 

Om de originele lamp zit een metalen ring die ervoor zorgt dat de lamp in de koplamp wordt geklemd. Deze ring krijg ik niet om de xenon lamp heen. Dat is het voornamelijkste probleem en ik weet dus niet hoe de rest dit wel gelukt is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jeroen: Wat zou het me ongeveer gaan kosten?

 

Om de originele lamp zit een metalen ring die ervoor zorgt dat de lamp in de koplamp wordt geklemd. Deze ring krijg ik niet om de xenon lamp heen. Dat is het voornamelijkste probleem en ik weet dus niet hoe de rest dit wel gelukt is :)

 

 

Met een dremel lukt het wel. Wil je dit niet dan zijn er op MP wel speciale ringen te krijgen.

 

Plaatje erbij

post-3273-1423826879,4961_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor alle reactie! Met name Jeroen :)

 

Omdat ik geen verlichting meer had en ik 's morgen om 06.00 uur in de auto zit heb ik het ff door een iemand in de garage laten doen. Moet nog wel het e.e.a. gebeuren, maar ik heb iig weer licht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden