Ga naar inhoud
  • 0

achterbank variant/sedan 3c


stapper

Vraag

ik las laatst in een advertentie van een passat 3c interieur

dat het een van een variant was maar dat ook in een sedan zou passen

enkel de wangen van de achterbank zouden anders zijn

het lijkt mij erg straf dat ze alle twee het zelfde zijn

weet iemand of het kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

bij mijn 3c sedan wil de achterbank niet naar voren klappen, omdat het 1 geheel is en bij de variant is het niet zo als ik het goed heb :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om niet een nieuw topic te starten, deze een kick gegeven.

 

Ik zit in dubio om een half leder interieur van een station in de sedan te plaatsen. De verkoper zegt dat het past. Op het forum, kan ik na wat zoekslagen, weinig vinden of dit gaat passen.

Wie kan hier wat over vertellen?

 

Gaat om een interieur van een station 3c en dat moet in mijn 3c sedan.

 

alvast dank.

 

Robert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Om niet een nieuw topic te starten, deze een kick gegeven.

 

Ik zit in dubio om een half leder interieur van een station in de sedan te plaatsen. De verkoper zegt dat het past. Op het forum, kan ik na wat zoekslagen, weinig vinden of dit gaat passen.

Wie kan hier wat over vertellen?

 

Gaat om een interieur van een station 3c en dat moet in mijn 3c sedan.

 

alvast dank.

 

Robert.

 

 

dat past gewoon, heb het bij mezelf ook gehad een variant interieur in een sedan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik had origineel 'n trendline interieur (dus zonder elektrische zooi in de zetels) en m'n sportline interieur heeft wel 'n elektrische bestuurderszetel. Daar had ik dus nog wel ff 'n stroomleiding voor nodig.

 

Mijn geluk was dat ik nog 'n berg aan stroomleidingen had liggen onder die zetel, waar ooit 'n "special vehicles" module op aangesloten zat. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deurpanelen zitten er ook niet bij.

Daar dus ook geen last van.

Elec snufjes, om die werkend te krijgen moet er dus nog veel meer gebeuren begrijp ik?

 

 

Voor de voorstoelen wel ja, of je moet al stoelverwarming hebben. Standaar zit er geen stoelverwarming in de achterbank ;) tenzij jij daar draden uit hebt lopen. Maar achterbank is plug and play ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden