Ga naar inhoud
  • 0

Is dit wel originele hoogte?


Insane J

Vraag

Ik heb dus mijn originele vering er weer terug onder gezet (sinds 2,5 jaar :lol: ) maar vind hem nu zo raar op z'n (veer)poten staan 8-) Oke oke ik ben veel lager gewend, natuurlijk, maar kunnen jullie mij misschien zeggen of dit wel normaal is?

 

Het lijkt nu namelijk net alsof de voorkant meer ruimte in de wielkast heeft dan achter, en het lijkt ook alsof die dus voor daadwerkelijk hoger staat als achter :S Alles is nu origineel qua vering en zou toch moeten kloppen zo?! Doe ik iets fout? is dit normaal?

 

sqil47.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

allrad als in 4 wiel aandrijving?

 

Nog niet het idee dat je opstijgd in de auto.

 

Volgens mij is dit wel redelijk origineel (Alles behalve sportline natuurlijk). Misschien even de tijd geven nog iets na te zakken.

 

Is je gekraak nu wel over dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

horen die allebij precies even hoog van de grond te staan dan? want iedereen kan nu al wel zien dat de ruimte tussen de wielkasten aan de voorkant veel groter is dan achter... Maarja, dat zegt niet zoveel over de daadwerkelijke hoogte van de auto natuurlijk.

 

Gekraak/gebonk is weg nu ja, heeeeerlijk stil EN comfort :P was laaang geleden dat hij zo reed en ik was het dan ook alweer een beetje vergeten. Als je erin rijd is het super, echter als je naar je auto toe loopt moet ik soms zowat kotsen :P hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden