Ga naar inhoud

Andere vw


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb mijn Passat te koop aangeboden, van wege ik een glazenwas en een schoonmaakbedrijfje ben begonnen, en het werken met ladders op de passat is niet echt lekker rijden zeker nu die ook nog eens verlaagd is.

morgen komt er iemand kijken voor de passat.

 

Ik heb onder tussen de Vw Transporter T4 DC met achter deuren van mijn vader over genomen.

Ik ga er op luxe erg veel op achteruit, maar het is niet anders moet toch mijn werk op een zo veilige marnier kunnen uitvoeren. Om nu de koni's er onder uit te halen en te verhogen zie ik niet zitten.

Het is een 2.5 tdi met een chip op maat

lekker pittig rijd menig autotje zoek bij het stop licht :embarassed:

Zeker geen luie bak, ik denk zelfs dat ie meer pk's heeft dan de mijn passat.

Heb er een RVS imperiaal op gekocht.

Ook heb ook even op het T4 forum zitten kijken, voor wat aanpassingen in de sombere cokpit heb net gezien hoe je een dat je een lederen hoes over het kunsstof stuur kan naaien leek me wel wat voor hier met een gekleurde draad, ik heb de grijze hoes met zwarte draad gekozen. Prijzen vallen heel erg mee.

Hier de link misschien ook wel voor jullie interesant

http://hetecoauto.nl/225,echt-leder-stu ... aaien.html

Ik zal zeker hier nog wel blijven kijken en reageren je weet maar nooit hoe het in de toekomst gaat lopen? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Hey Marcel. Gefelicteerd met de aankoop. Hoop dat je veel veilige km's zonder storingen hebt.

Hoi Alle

Bedankt ik hoop het ook, het is wel even wennen een handbak hij is al een paar keer afgeslagen bij het stoplicht. :mrgreen:

Het is een goed onderhouden T4 en alle onderhouds beurten zijn bij gehouden, mijn vader heeft voordat ie naar het zonnige benidorm ging een complete uitlaat er onder laten zetten, een distr; plus waterpomp en spanrollen en een grote beurd.

Mijn vader heeft de bus alleen nodig als die gaat overwinteren dan hebben ze er een sleurhut van maar liefs 7.35 m achter hangen.

Nu dit de laatste vakantie is die ze met een sleurhut gedaan hebben was de T4 over compleet zodoende heb ik hem overgenomen.

Heb hem zaterdag eens een grondige was en poets beurd gegeven is er heel erg veel op vooruit gegaan.

Omdat inparkeren erg lastig is heb ik een pdc setje bij conrad besteld de draadloze geen gedoe met kabeltjes, moet wel gaatjes boren.

Heb in duitsland een voetenmad, areotwin armen en areo wissers gekocht voorkant, het is welleswaar bestemd voor een T5 maar zal best wel passen. Heb ook een rubbere matten set gekocht, en omdat ik verknocht bent aan die comfort blinker in die passat heb ik die ook maar aangeschaft,, nu nog een brillenhouder en dan vind ik het wel even best.

Als ik alles hebt zal ik eens een paar pic's plaatsen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden