Ga naar inhoud
  • 0

achterbumperspoiler voor trekhaak 3C


mannaerts_yannick

Vraag

hey, ben van plan mijn vaste trekhaak te veranderen door een afneembare trekhaak maar zoek hiervoor dus zo een onderbumperspoiler voor een passat berline met de uitsparing en klepje ervoor. je vind er 10tallen op ebay voor de variant maar niet voor berline.

 

iemand enig idee wat dit kost bij de dealer en toevallig een bestelnummer? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

3C5 807 433 D 9B9 Voor een Passat Limousine (klinkt beter dan dat franse berline ;-) ) van 2008 met 2.0 TDI er zijn ook ander uitvoeringen waarvan alleen de letter anders is maar dat hangt af van de uitlaat en dus ook van de motor 1pijp, 2 pijp, 1 pijp links en 1 pijp rechts, R36 of R-Line enz. Succes!!

3C5 807 397 9B9 afdakkap voor trekhaak satijn zwart

6Q0 807 643 (2X) Pen voor bestiging kapje

6N0 129 355 (2X) om de pen in het plaatje te houden, soort borgje

6Q0 807 180 (2X) Klem (voor in de spoiler om het kapje te bevestigen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Was ik ook al naar op zoek maar dan voor mijn variant, welk trefwoord moet ik intikken op ebay ? of heb je de code voor deze van de variant.

Ook moet de volledige bumper eraf gehaald worden om het onderstuk te demonteren en het andere te monteren, toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nee, bumper hoeft er niet in z'n geheel af. Ik denk dat het zelfs makkelijker gaat als de bumper op de auto zit.

 

Heb op de voorbumper eens de bumperlip vervangen omdat er 1tje van ABT in de plaats kwam en deze zat met een 25 tal lipjes in de voorbumper geklikt en hierbij was het toch makkelijker om te demonteren wanneer de bumper eraf was, daarmee dacht ik...

zou natuurlijk wel makkelijk zijn als de bumper erop kan blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een afneembare maar er is ook een stuk uit gezaagd en ook niet echt netjes.

Wat je kan doen is de onderlip kopen maar dan zonder het afdekklepje erbij te bestellen.

Of je koopt er 1 zonder trekhaak uitsparing en maakt er zelf een gat in naar wens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb er eentje liggen voor Passat sedan, dus niet voor variant

3C5 807 397

 

NB: is dus zonder de onderdelen van de pennetjes die het dekseltje op zijn plaats houden:

6Q0 807 643 (2X) Pen voor bestiging kapje

6N0 129 355 (2X) om de pen in het plaatje te houden, soort borgje

6Q0 807 180 (2X) Klem (voor in de spoiler om het kapje te bevestigen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden