Ga naar inhoud

Zwarte Grill


JoVos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Op youtube doen ze 2 velgen met een busje, maar zijn idd meestal maar 16" ofzo. Maar die ene kerel heeft zijn s4 er al 6 keer ofzo volledig mee gespoten, hoeveel busjes heeft ie dan wel gebruikt :lol: 7

@ Sander Fijn dat je hele kast vol staat, nu kan mijn vriendin in de zomer met witte of blauwe velgen rondrijden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met men schoonbroer er eens werk van gemaakt en ziehier het resultaat. Ben er enorm tevreden van en staat hem lekker stoer :wink:

Heb ook kofferbakembleem gedaan. Deze hebben we er wel uitgehaald om het beste resultaat te bekomen.

Zijn er in totaal (afplakken, koffer half demonteren, spuiten, drogen en deftig afwerken) toch een 2u30 mee bezig geweest maar het resultaat mag er zijn :D:D:D

Voor:

IMG_0500.jpg

IMG_0498.jpg

IMG_0504.jpg

 

Na:

IMG_0512.jpg

IMG_0517.jpg

IMG_0518.jpg

IMG_0516.jpg

IMG_0515.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad wel cool,maar nu ik het zo lees,hoe zit het met de parkeer sensoren?? Gaan die geen melding geven zodra je er iets overheen spuit,ze beginnen al te piepen als er een beetje sneeuw of ijs voor zit. En om nou 2 zilveren puntjes te laten zitten....

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad gewoon verwijderbaar.

Had kofferbakembleem eerst niet goed gedaan en hebben het moeten verwijderen en ging zeer vlot en makkelijk.

Hebben deze er dan uitgehaald en is nu super goed gelukt :D

Heb er spijtig genoeg niet lang van kunnen genieten want zijn dag nadien op me ingereden en sindsdien is wagen bij garage :(

Maar was niet in fout dus nu gewoon wachten op verzekering van andere..

Ga binnenkort men nieuwe velgen op banden laten zetten en deze dan ook zwart spuiten en interieur komt er ook nog aan..

Hou jullie op de hoogte :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei? das minder? En veel schade?

Schade valt wel mee maar rij liever rond zonder :wink:

Is nog steeds wachten op oordeel van 'expert' maar die blijft moeilijk doen :angry:

Beweerd dat schade van ander ongeval is :angry:

Maar volgens garagist komt het zeker wel in orde want hebben regelmatig problemen met dezelfde 'expert' (die uiteindelijk wel toegeeft)

Rij er ondertussen wel terug mee rond want 2-3 weken in de garage staan in afwachting vond ik maar dwaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden