heerser Geplaatst 4 september, 2005 Rapporteer Geplaatst 4 september, 2005 op vakantie in portugal in de bergen
johnp Geplaatst 4 september, 2005 Rapporteer Geplaatst 4 september, 2005 Toch geen 'burn-out' gedaan daar he !! hehe 8) Ziet er goed uit
antonio Geplaatst 4 september, 2005 Rapporteer Geplaatst 4 september, 2005 hoi, goede vakantie gehad? Mooie foto's en auto. En wat een mooie kleur Kom je ook naar de meeting op de 25ste? groetjes, Antonio
heerser Geplaatst 5 september, 2005 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 september, 2005 Nee geen burnout gemaakt, het is nog steeds een diesel, maar de verleiding was zeker aanwezig, vooral in dat gebergte daar. De kleur is Indigoblauw, super mooi maar wel erg besmettelijk. wil graag komen de 25, het is alleen zo lang stuk rijden voor mij.
Vdub Geplaatst 5 september, 2005 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2005 We proberen het iedereen een keer naar zijn/haar zin te maken... De 1e meeting was in Apeldoorn... de huidige meeting in Hoogeveen... Waarschijnlijk wijken we de volgende keer uit naar het westen....
passatb6 Geplaatst 5 september, 2005 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2005 Ik ga ook naar de meeting, ik moet vanuit Hellevoetsluis, nog iets verder. Misschien kunnen we samen op rijden? Gr. Jos
heerser Geplaatst 5 september, 2005 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 september, 2005 Lijkt me gezellig jos, en V Dub dat is goed nieuws
Quincy Geplaatst 5 september, 2005 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2005 Hoi Heerser, Zeker een mooie wagen! Ik ga waarschijnlijk ook komen de 25e, is mijn laatse dag van de vakantie Dat vond ik zelf wel een leuke en zinvolle besteding van die dag...
wimpie Geplaatst 5 september, 2005 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2005 Prachtige KLEUR!!! Mooie auto, maar vooral mooie velgen. Jammer dat ik de volgende meeting niet komen, 'had je graag ontmoet.
heerser Geplaatst 5 september, 2005 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 september, 2005 Dank je, de kleur is indigo blauw, heb hem net vanmiddag weer gepolijst, glimp weer als een spiegeltje, joepie
Aanbevolen berichten