Ga naar inhoud
  • 0

Bandenspaningmelder met winterbanden


VolkswagenPassat

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor de reakties.

Ik zal de vragen beantwoorden die gesteld zijn.

Mijn auto is voorzien van LMV's die geen sensoren in de wielen hebben volgens mij.

Als ik tijdens het rijden de knop een paar seconden indruk dan hoor ik gong.

En als ik dan wacht dat hij Tyre Pressure off geeft dan gaat heel even het lampje op mijn dashboard uit en plop weer aan.

Is het mogelijk om het gewoon uit te zetten en daarmee het gele lampje uit te krijgen.

 

Je weet wel deze:

 

tyre-pressure-l.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt een systeem met sensoren in de velgen en een systeem dat werkt via je ABS module. Als je het systeem hebt met sensoren en je hebt zoals je al aangeeft andere velgen gemonteerd zonder deze sensoren zal het niet meer werken.

Heb je het systeem via ABS dan volstaat het om na het verwisselen van de velgen tijdens het rijden even het knopje in te drukken tot je de gong hoort, dan is het systeem weer gekalibreerd zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alfred,

 

Super antwoord, alleen hoe kan ik zien wat voor systeem ik heb.

In de display geeft hij een melding aan van Tyre Presure Low.

En als ik hem uit wil schakelen dan schakelt hij meteen weer in.

Dus ook na de truc met 10 seconden vast houden.

 

Even voor de volledigheid.

Ik heb een VW Passat 3.2 V6 - Highline (uiteraard 4 motion), een lekkere dikke uitvoering dus.

Enige wensen die ik nog heb zijn PDC en Xenon.

Maar eerst maar even de auto leren kennen.

Vandaag voor het eerst met AUTO HOLD gewerkt, zit er op, via forum ontdekt wat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk eens hier; download/file.php?id=6310 en vergelijk je uitrustingscodes te vinden onder andere in de bak bij je reservewiel en soms in de motorruimte, 7k3 zou je volgens mij moeten hebben.

Dit is ook handig; http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

 

Volgens mij kan je het ook aan de ventielen zien die in je velgen zitten maar weet dat niet zeker.

 

Groetjes Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden